۲

اتهام زنی های نماینده عربستان در سازمان ملل علیه ایران

نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل روز گذشته به اتهام زنی علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران به حقوق بشر احترام نمی گذارد و آزادی ها را مصادره می کند.
اتهام زنی های نماینده عربستان در سازمان ملل علیه ایران
کد خبر: ۱۷۳۳۸۱
۱۰:۳۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل روز گذشته به اتهام زنی علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران به حقوق بشر احترام نمی گذارد و آزادی ها را مصادره می کند.

«عبدالله بن یحیی المعلمی» که روز گذشته در نشست کمیته سوم سازمان ملل سخنرانی می کرد، ادعا کرد: ایران اقلیت های قومی و دینی از جمله اهل تسنن و عرب اهواز و گروههای دیگر را سرکوب می کند.

المعلمی که بدون هیچ گونه مدرکی سخن می گفت، به اتهامات خود ادامه داد و افزود: ایران اراضی کشاورزان عرب اهواز و رودخانه های این شهر را مصادره می کند.

وی اضافه کرد که عربستان بر خود لازم می داند علیه وضعیت حقوق بشر در ایران رای بدهد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
مصمم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
واقعاً در دنیا مضحک تر از این می توان پیدا کرد که نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل صحبت از حقوق بشر بکند ؟
ناشناس
United States of America
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
مصمم عزیز درست فرمودی فکر کردنند همه مثل خودشان تو جنگل بزرگ شدند تو هوا حرف می زنند