پیمانکارانی که سارق تجهيزات دکل مخابراتی شدند!

سهل انگاری مخابرات در انتخاب پیمانکار، تجهیزات متعلق به بیت المال را در معرض سرقت قرار داد.
پیمانکارانی که سارق تجهيزات دکل مخابراتی شدند!
کد خبر: ۱۷۲۵۷۲
۰۹:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت تجهیزات الکترونیکی از دکلهای مخابراتی در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک باند 4 نفره سرقت تجهیزات را شناسائی و دستگیر کنند.

سرهنگ محمدرضایی گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد این افراد که از پیمانکاران نصب دکل های مخابراتی هستند و از مکان نصب دکل ها و ارزش برخی قطعات و ابزارهای بکار رفته در آنها آگاهی داشتند، اقدام به سرقت این تجهیزات می کردند. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت افزود: از این سارقین تعداد 7 دستگاه باطری بزرگ مخصوص دکل ها و 2 دستگاه پیش گیرنده امواج کشف و ضبط شد.
منبع: IRIB NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha