۲

مرگ پیمانکاری که در قم خودسوزی کرد

پیمانکاری که روز گذشته در حیاط شهرداری منطقه قم اقدام به خودسوزی کرده بود جان خود را از دست داد.
مرگ پیمانکاری که در قم خودسوزی کرد
کد خبر: ۱۴۶۷۸۵
۱۳:۵۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، پیمانکاری که روز گذشته در حیاط شهرداری منطقه قم اقدام به خودسوزی کرده بود جان خود را از دست داد.

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان در خصوص مصدوم منتقل شده از قم اظهار کرد: این فرد با سوختگی 95 درصد به این بیمارستان منتقل شده بود و شب گذشته جان خود را از دست داد.

فریدون عابدینی ادامه داد: احتمال زنده ماندن بیماران با این درصد سوختگی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

به گزارش ایسنا،‌ سخنگو و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرقم، گفته برخی از اختلافات و موضوعات میان پیمانکار و شهرداری منطقه دو قم، علت حادثه خودسوزی پیمانکار بوده است.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
با سلام هرکجا میروی در ایران شهر داریها به مردم وغیرمردم زور میگویند چر؟ از مجلس ومسئولین بایستی پرسید
حتی در قبرستانها هم زور میگویند
علی ملکی
Brazil
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
شهرداری ها معمولا در پرداخت هایشان تاخیر دارند وپیمانکاران معمولا به همه جا بدهکار یا تعهد دارند باید کارشناسان مالی شهرداری ها فکری بکنند انشالله تکرار نشود