۲

توصیه‌های امنیتی وزارت اطلاعات درباره گوشی‌های هوشمند

حجت‌الاسلام علوی گفت که به مسئولان کشور درباره گوشی‌های هوشمند توصیه‌های امنیتی ارائه شده است.
توصیه‌های امنیتی وزارت اطلاعات درباره گوشی‌های هوشمند
کد خبر: ۱۳۶۶۳۰
۱۳:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پاسخ به این سؤال که "آیا وزارت اطلاعات تذکری به مسئولان رسمی کشور برای عدم استفاده از گوشی‌های هوشمند با برندهای خارجی داده است یا خیر؟" گفت: ممکن است یک سری سلسله نکاتی که اطمینان‌بخش و جنبه راهنمایی امنیتی داشته باشد، عنوان بشود، اما اینکه تذکری داده شود استفاده نکنند، نبوده است.
 
 پیشتر سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اظهار تأسف از اینکه "ما هنوز نتوانسته‌ایم در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند تلفن همراه به‌صورت بومی اقدام کنیم"، گفته بود: ما دستورالعملی تهیه کرده‌ایم برای اینکه مسئولینی که به اطلاعات طبقه‌بندی شده دسترسی دارند، علی‌القاعده مجاز نباشند از گوشی‌های هوشمند که هیچ نوع حفاظتی در این اطلاعات وجود ندارد، استفاده کنند و یا حتی‌الامکان بایستی از گوشی‌های غیرهوشمند برای کاربرد اداری استفاده کنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
خوش به حال سازمانهاي جاسوسي خارجي با اين خواب جناب وزير اطلاعات ما كه مي فرمايند كه تذكري درين باره به مسئولان دولتي درخصوص جاسوسي گوشي هاي موبايل به آنان نداده اند !!!
سید علی اصغر سید رمضانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
سلام وعرض ادب ؛ برای ارائه گزارشات عوامل ضد جمهوری اسلامی و وطن فروشان به کجا ویابا چه شماره تلفنی می توان تماس گرفت