۵

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

کد خبر: ۱۲۹۲۸۹
۱۲:۴۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی

گزارش تصویری/ برگزاری مجلس ختم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا تقی قمی توسط نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
خداایشان را با اجداد مطهرشان محشور گرداند با قرائت فاتحه برمحمد صلوات
حمید
United States of America
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
با سلام بنده تو تصویر اول یه ایرادی دیدم البته این نظر منه ولی فکر کنم اون طور که بزرگان دینمون می گن اینه که احترام سادات واجبه حتی بعضی از فقهای گذشته جلوی یک سید عادی احترام می گذاشتن و روی دو پا بلند می شدن تو تصویر اول می بینیم که سادات نشستن روی زمین و مراجع و روحانیتی که سادات نیستن رو صندلی نشستن فک کنم این مغایر با تعالیمی است که روی منبر به ما یاد دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
اون صندلیها برای کسانی قرار داده شده که به دلیل مشکل در پاهایشان از نشتن روی زمین ناراحتی دارند . این را که همه می دانند
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
با سلام حمید عزیز.در رابطه با احترام به سادات مطلب دقیقی را بیان فرمودید لکن فردی همانند ایت الله اقای سبحانی در حکم استاد بسیاری دیگر از اقایان دیگر در جلسه هستند لذا خود ان بزرگواران برای حفظ حرمت مرجعیت عالیقدر اینچنین تکریم میکنند و استاد را بالادست خود مینشانند.....همیشه موفق باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
تام الاختیار دقیقا یعنی چی؟ پرا اینقدر اصرار بر تکرار آن دارید؟