۱

خودکشی کارگر شهرداری در محل کار خود

رئیس کمیته عمران شورای شهر جزئیات خودکشی یکی از کارگران شهرداری منطقه22 را تشریح کرد.
خودکشی کارگر شهرداری در محل کار خود
کد خبر: ۱۲۴۸۳۰
۱۳:۴۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، اقبال شاکری در مورد خودکشی یکی از کارگران شهرداری تهران با بیان اینکه این فرد کارگر 137 ناحیه 4 منطقه22  بوده است، گفت: شب گذشته این کارگر از محل کار خود غیبت داشته و همکارانش نیز متوجه این عدم حضور شده و موضوع را اطلاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه صبح امروز یک کارگر فضای سبز در موتور خانه با پیکر به دار آویخته شده این فرد روبرو می شود، افرزود: این کارگر جوان متاهل بود که درکنار پیکرش نامه‌ای یافت می شود که به دلیل مشکلات خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
مجلس وارد شود