حمايت تولیت آستان قدس علوي از گردان امام علی(ع)

فرمانده گردان امام علی (ع) و تعدادی از رزمندگان این گردان که در صحنه نبرد با تکفیری های عراق حضور دارند، با تولیت آستان قدس علوی دیدار کردند.
حمايت تولیت آستان قدس علوي از گردان امام علی(ع)
کد خبر: ۱۲۲۵۷۷
۰۹:۰۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، عباس ابو طبیخ فرمانده گردان امام علی (ع) و تعدادی از رزمندگان این گردان با حجت الاسلام سید نزار حبل المتین تولیت آستان قدس علوی دیدار کرد.

در این دیدار سید حبل المتین به فرماندهان و مسئولین این گردان توصیه کرد تمام تلاش خود را جهت دفاع از وحدت و یکپارچگی عراق در مقابل حملات وحشیانه گروه های تروریستی به کار گیرند.

وی همچنین اشاره کرد: کمک ها و پشتیبانی آستان قدس علوی به گردان امام علی (ع) از زمان تاسیس این گردان بعد از فتوای جهاد آیت الله سیستانی تا به امروز ادامه دارد و تا نابودی کامل گروه های تروریستی استمرار خواهد داشت.

انتهاي پيام/٦٥٤
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha