۱۳

اعدام یکی از اسرای خان طومان توسط القاعده+ تصویر

گروه تروریستی تکفیری "جندالاقصی" وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده ساعتی پیش از اعدام یکی از اسرای ارتش سوریه که در هجوم اخیر به منطقه خان طومان در جنوب شهر حلب به اسارت درامده بود خبر داده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۹
۰۹:۳۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، گروه تروریستی تکفیری "جندالاقصی" وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده ساعتی پیش از اعدام یکی از اسرای ارتش سوریه که در هجوم اخیر به منطقه خان طومان در جنوب شهر حلب به اسارت درامده بود خبر داده است.

بنابر این گزارش، یکی از فرماندهان گروه جندالاقصی با انتشار ویدئویی از اعدام یکی از دو اسیر ارتش سوریه آن را "قصاص!!" در مقابل بمباران مواضع این گروه تروریستی تکفیری در شمال استان حلب سوریه عنوان کرده است. لازم به ذکر است که در هجوم اخیر تروریستهای تکفیری به منطقه خان طومان 4 رزمنده شامل دو نفر از لشگر سرافراز و دلاور "فاطمیون" و دو نظامی از رزمندگان ارتش سوریه به اسارت گروه ارتش آزاد درآمده که آنها را برای اعدام در اختیار گروههای حزب ترکستان شرقی چین و جندالاقصی قرار داده است. در تصاویر منتشره از دو اسیر ارتش سوریه که از اهل سنت و ساکنین شهر حلب بوده اند، تروریستها دستهای آنها را به پشت خودروی باری بسته و در خیابانهای منطقه خان العسل در غرب حلب در انظار ساکنین می گردانند.

اعدام یکی از اسرای خان طومان توسط القاعده+ تصویر

اعدام یکی از اسرای خان طومان توسط القاعده+ تصویر

اعدام یکی از اسرای خان طومان توسط القاعده+ تصویر


انتهای پیام/654
منبع: MASHREGH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
مثل اجداد امویشان با اسرا رفتار می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
چهره نفر سمت چپ خیلی به ایرانی ها نزدیک هستش!
خدا آل نجوس صهیونیستی رو لعنت کنه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
باسلام اشک در چشم جاری شد ارزو میکنم ای کاشت من گنا هکار هم نسیبم این شهادت شود ارزو هر بچه شیعه شهادت است انشا ع الله نسیب ما هم شود
هموطن
Germany
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
ناشناس سلام منم باهات موافقم من که فک میکنم هردوشون ایرانی هستند هرچند غیرایرانی هم باشند بازم زجراوره جه بایدکرد؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
لعنت خداوند بر آمریکا ، ترکیه و عربستان کثیف
خداوند به داد اسرا برسد چراکه این تروریستها خوی حیوانی دارند و مشخص نیست چه بلایی بر سر این عزیزان بیاورند
lion
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
جوابشان راانشاالله باقدرت میدیم آنهادردفاع ازحریم اهل بیت وائمه علیم السلام جندیده واسیر شده اند واگرتوفیق شهادت نصیبشان شود خوشابه حالشان ازسرسفره مولا امام حسین(ع)وآقا ابلفظل(ع)وبی بی فاطمه زهرا(س)روزی خواهندخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
برار ته تفنگه من دوش هاییرم ( برادر ای کاش تفنگت را بدوش بکشم )
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
قربانت زينب كه اين نامرد ها چه رفتاري با تو و با آن دل خونينت كردند
اسارت اودر همين مناطق بوده و پدران اين نامرد ها هميشه با اسير اين رفتار را كرده اند.......
ناشناس
Germany
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
خدایی هست قیامت و حساب و کتابی در کار هست و خداوند دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) را در جهنم گرد خواهد آورد... إن شآء الله الغالب القاهر در همین دنیا هم داعشیون ناصبی مجازات سختی خواهند دید جهنم هم که منتظرشان هست
نادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
من هنوز برام سئواله که این دواسیری رو که درشهر میگردانند چرا مردم با خوشحالی پابه پای اسرا میدوند اصن ناراحت نیستند یعنی طرفدارای داعشن
مرتضی
Saudi Arabia
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
سلام خدا برمجاهدان راه حق
فاطمه
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
سردمداران عربستان سعودی، لکه های ننگ برای جهان اسلام هستند که از اسلام چهره زشتی به جهانیان عرضه می کنند و با دفاع از داعش و تکفیری ها خوی های کثیف حیوانی شان را به همه انسانها نشان می دهند. اسلام اسیر دست این دشمنان خدا شده و انشاالله به زودی به جهنم و به درک و به اسفل السافلین سقوط می کنند.
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
داعش روزهای آخر خود را می گذراند و از اینکه تازگی همدیگر را هم از میان می برند خوشحالم