۷

واکنش محسن رضایی به اهانت سعودی‌ها

محسن رضایی اهانت عربستان سعودی در اضافه کردن 4 بند در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را بدعتی نوین دانست.
واکنش محسن رضایی به اهانت سعودی‌ها
کد خبر: ۱۱۶۳۳۲
۰۹:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
 به گزارش «شیعه نیوز»، این یادداشت کوتاه که در قالب مطلبی در اینستاگرام شخصی محسن رضایی انتشار یافته، به شرح زیر می باشد:
 
عربستان از مرز شرارت عبور کرده و به مرز دیوانگی رسیده است!
 
در اجلاس اخیر سازمان همکاری های اسلامی، عربستان با فشار و خرج میلیون‌ها دلار که نمونه آن اعتراف کمک 700 میلیون دلاری به مالزی بود، چهار بند را در بیانیه پایانی علیه ایران اضافه کرد. در تاریخ این اجلاس چنین اهانتی به ایران نشده بود.
 
رفتار عربستان سعودی از مرز شرارت به مرز دیوانگی رسیده است و اگر این دیوانه شرور تنبیه نشود، این اهانت ها ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/654

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
یوسف
Thailand
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
دمت گرم سر دار، افشا کن این وهابی بی خاصیت و بی شعور را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
کدام تنبیه می خواهیم باترکیه اونهاروکمک کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
باسلام سردار رهبر امر کنند ال سعود ال یهودال شیطان را یک جا از روی زمین حذف میکنیم انشا ع الله با یاری خدا و امام مهدی عج
مصمم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
عربستان تبیه شده است چه تنبیهی بالاتر از این که این وهابی های بی منطق از شدت حقد و کینه ایران عزیز ؛ عروسکی در دست اسرائیل و آمریکا هستند و با این سیاست ذلت بار دنیا و آخرت را به جان خریده اند البته اگر مسئولین نظام و مقام معظم رهبری هر لحظه صلاح بدانند ما ملت ایران استخوان اینها را به یاری خداوند قادر متعال خرد خواهیم کرد .
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
قرارنیست تا ما به جایی حمله کنیم و هیچ نظامی با جنگ نابود نمیشود مگر اینکه به آشوب و جنگ داخلی برسد . نمونه اش لیبی و سومالی ....ایجاد کانون بحران در نزدیکی خودمان کار عاقلانه ای نیست ..اگر بهر صورت عربستان صهیونی نابود شود و تمرکز دولتی اش ضعیف شود تروریسم برای خودش صاحب یک کشور و چاههای نفت خواهد شد و گناهش بگن ایران خواهد افتاد .ما اگر کار خاصی هم نکنیم و فقط از خط مقاوت حمایت کنیم ائتلاف عربی صهیونی به شکست خواهد رسید . ما باید با محدود کردن خطوط گسسته فشار علیه خودمان و با دیپلوماسی قوی از قدرت دشمنی که از مرزهای اسرائیل به مرزهای عربستان رسیده است بکاهیم . عربستان و اسرائیل و فاصله چند سال از هم از هم خواهند پاشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
مابایدبادوستان آلسعودهم قطع رابطه بکنیم حتی آنهاروتحریم کنیم حتی پیش شرط بزاریم مثلا درصورتی باکشوری مثل ترکیه معامله می کنیم که باآل سعودنباشه
محمد
Singapore
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
کوگوش شنوا