ورود مساجد به جنگ علیه کودک ربایان در الجزایر

«محمد عیسی» وزیر امور دینی و اوقاف الجزایر در سخنانی از اختصاص دروس و خطبه هایی در مساجد این کشور به منظور آگاهی دهی جامعه نسبت به شیوع پدیده کودک ربایی در این کشور خبر داد.
ورود مساجد به جنگ علیه کودک ربایان در الجزایر
کد خبر: ۱۰۱۸۶۸
۱۳:۲۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر اوقاف این کشور در حاشیه سمینار ملی احیای برنامه های دانشسراهای وابسته به امور دینی و اوقاف الجزایر گفت: وزارت اوقاف پس ازپیدا شدن اجساد دو دختر بچه ربوده شده در شهرهای «العلمه» در استان سطیف و «شلغوم العید» در استان میله، تلاش خواهد کرد تا مساجد این کشور را در زمینه نشر آگاهی دینی و اخلاقی نسبت به پدیده کودک ربایی وارد کند.

عیسی با اشاره به اینکه براساس این برنامه امامان مساجد نسبت به وظایف خود در خصوص ارشاد و آگاهی دهی جامعه نسبت به چنین پدیده هایی عمل می کنند، خواستار تمرکز خطبه های مساجد بر پدیده هایی چون کودک ربایی شد.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha