مشاهده موارد ابتلا به مالاریا در عربستان

خالد بن عبدالعزیز الفالح وزیر بهداشت سعودی از ثبت موارد ابتلا به بیماری مالاریا در عربستان خبر داد.
مشاهده موارد ابتلا به مالاریا در عربستان
کد خبر: ۱۰۱۴۹۷
۱۳:۲۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، الفالح امروز سه شنبه تاکید کرد: موارد یاد شده محدود است و به کنترل درآمده و هیچ جای نگرانی نیست.

وی همچنین مدعی شد: وزارت بهداشت در عربستان تمامی اقدامات لازم به منظور جلوگیری از سرایت بیماری مالاریا را اتخاذ کرده است و آماده است تا با این چالش به بهترین نحو مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: مالاریا در یک محیط ناسالم همانند یمن که در آن مرداب و مگس بسیار یافت می شود. عربستان تمامی اقدامات لازم برای مقابله با این بیماری را اتخاذ کرده است و منتظر بهبود اوضاع در یمن است تا از گسترش آن کاسته و این بیماری را در کانون های انتقال دهنده اش از بین ببرد.

انتهای پیام/ 852
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha