۲

عربستان دفن دسته جمعی اجساد قربانیان فاجعه منا را آغاز کرد

پایگاه خبری الوفد مصر نوشت: مقامات آل سعود امروز(دوشنبه) دفن قربانیان حادثه ازدحام منا به صورت دسته جمعی را به دلیل ترس از گسترش بیمارهای واگیردار آغاز کرده است.
عربستان دفن دسته جمعی اجساد قربانیان فاجعه منا را آغاز کرد
کد خبر: ۱۰۰۷۲۰
۱۴:۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، این پایگاه به نقل از منابع موجود در بعثه حج مصر افزود که مقامات سعودی از بعثه مصر و دیگر بعثه های حاضر در مکه خواسته اند تا هیاتی رسمی به منظور شرکت در مراسم تدفین دسته جمعی زائران خانه خدا بفرستند.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
مسلمون
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
اولا تسلیت میگم به همه مسلمونا .دوما خانوادها منتظر عزیزانشون هستند آل سعود حق نداره که چنین غلطی بکن و اجسادو تحویل نده .سوما لعنت به آل سعود
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
باسلام. به خانوادهای جان باخته در مکه تسلیت میگویم.این جانباختگان متعلق به همه ایرانیان است.. این سعودیهای خائن برای ضربه زدن به مسلملنان جنازهای حجاج را میخواهد گروگان نگاه دارد تا به مقاصد فاسد خود در آینده برسد..هیچ کس ساکت نشیند...مرگ بر آل سعودخائن ومظلوم کش