سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

دانلود و پخش/ مداحی عربی و فارسی ویژه شهادت سیدالشهدا- باسم کربلائی

کد خبر: ۴۶۶۴۳
۱۷:۰۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱
 
 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی:
انتشار یافته: ۳۱
نظرات بینندگان
AMIR
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عالی بود جدید هاشون هم بزارید متشکرم توکلتون اول به خدا بعد به اقا امام حسین
meysam
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خیلی خیلی خوب بود
مهدیه
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود واقعا ازتون ممنونم
علی
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
اجرتون با امام حسین خیلی خوب بود
ابوالفضل
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
دمتون گرم
rosev
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
عالی
ذوالفقار کاوری اصل
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
واقعا زیبابود تشکر ازهمه شماعزیزان اجرتون باامام حسین (ع)
سیدجعفر
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
خیلی خیلی آلی است .آه من دمعت رقیه
زين العا بدين شكراوي
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
من عاشق نوحه هاي ايشان هستم خود امام حسين ميداند چه حالي پيدا ميكنم همه دست اندركاران با امام حسين محشور با شند
عقیل سلامات
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
تشکر میکنم خیلی خوب بود
قاسم دحیماوی
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
جمیل جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نگین جامعی
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
خیلی ممنونم بابت تمام زحمات شما متشکرم
مجید
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
عالی بود خدا حفظتون کنه
محمد
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
واقعا غاااالی بود

یا حسین
هدا
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
عالی بود ممنون
علی
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
خیلی عالی بود
ندا
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
لطف کردین...اجرتون با امام حسین
علی
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
عاااااااااااااالی
سید جمیل
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
عالی بود واقعاااااا.
فاطمه
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
عالیه
ناشناس
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
عالی
ناشناس
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
اجر همه با ابا عبد الله عالی بود ممنون
حسین
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
اجرت با اباالفضل
عباس
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
واقعا بعد از نوحه للعباس و حسین اوا اینم یکی از نوحه های خوبشششش بود مرررررسی ددستتون درد نکنه عالی بود عاااااااااااالی
نگین
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
خیلی قشنگه مخصوصا کنار حرم باشی و گوش بدی
مهدی
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
خیلی ارامش بخشه
ناشناس
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
عالی بود اجرتون با اقا امام حسین (ع)
مریم
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
عالی بود . اجرتون با خود امام حسین
esmaiil
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
أحب كربلاء كثيراً رغم أنني لا أفهم اللغة العربية كثيرًا ولكني أبكي بالدموع
میلاد پورعابدینی
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
خدا این قدم های نوکرای امام حسین رو به کربلا برسان