سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیده بان شیعیان

سرویس عکس

سرویس فیلم

صوت

سردبیر

صفحات داخلی

تصاویر/ اهل سنت ببینند؛

دلیلی روشن از کینه و دشمنی آشکار وهابیت با خاندان پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم)

کد خبر: ۳۹۷۰۳
۰۵:۴۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

تخریب مرقد مطهر اهل بیت (علیهم السلام) در قبرستان بقیع به دلیل شرک بودن !



و اما ..... ! محل های دفن علمای به اصطلاح اهل سنت ولی به واقع ....

حرم ابوحنیفه از بزرگان اهل سنت


قبر یزیدبن معاویه  ( لعنت الله علیه ) در سوریه


بارگاه بخاری از علمای بزرگ اهل سنت در شهر خرتنک ازبکستان



حرم خالد بن ولید (لعنت الله علیه)


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۱
نظرات بینندگان
علی
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
خالد ابن ولید کسی بود ک اسلام را نجات داد و بهش لعنت میفرستید؟خدا از آنان راضی بود ...ولی باید بارگاه همه از بین برده شود و قبری ساده باقی بماند ن سنی و ن شیعه..عرب ها فقط بقیعو دیدند ک خراب کنند؟خدا در قران گفته قبور را مسجد و بارگاه نکنید.ب صراحت ..برای پیامبر هم نباس میساختن.
سید مهدی
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
سلام وصلوات خدا به ساحت مقدس ولی فجر عج و چهارده معصوم وهمچنین سلام ودرود خدمت همه شیعیان دنیا.این همه در دنیا معجزه وشفا از جانب امامان معصوم علیهم السلام دیده میشه ولی باز متاسفانه عده ای نمیخوان باور کنن.فرقه ی شیطانی وهابیت که مواضع خصمانه اونا نسبت به اهل بیت علیهم السلام وشیعیان تو این دوره بر کسی مخفی نیست نمیخوان بفهمن که حق با کیه .اونا فقط سلاحشون نفرت وجنگ وخونریزیه مثل تروریست های تکفیری خون خوار داعش لعنه الله علیهم ،که در عراق وسوریه شیعیان مظلوم رو به شهادت میرسونن وادعای مسلمان بودن میکنن.لعنت خدا وپیامبرش صلوات الله علیه وآله بر داعش ووهابیون.پیامبر ص مدام می فرمود علی مع الله والله مع العلی علی مع القرآن والقرآن مع العلیعنی الله وعلی همن علی وقرآن باهمن حق با علیست..پیامبر خدا فقط فقط حضرت علی علیه السلام راقبول داشت که پاره ی تنش حضرت فاطمه سلام الله علیها رو عروسش کرد. عمر اینا کین شما سنگ شونو به سینه میزنین خدا شمارو هدایت کنه.اسلام واقعی فقط شیعه ست این وهابی ها کافر ومشرک ان نه شیعیان.به امید روزی که نسل وهابیون کثیف که از سگ وخوک هم کثیف تر ونجس ترند از زمین زده شه.صهیونیست ها ووهابی ها غده های سرطانی زمین اند که باید از بین بروند.شیعیان هزاران مدرک برای اثبات عقاید خود دارند ولی اونا هیچی چیزی ندارند.فقط میخوان خون بریزن.خدا اونارو به هلاکت برسونه همون کاری که با سپاه ابرهه کرد.آمین یا رب العالمین.
میلاد
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
از برادرانم می خواهم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف بین ما مسلمانان را کم رنگ و کم رنگ تر کنند تا به یک حقیقت کامل و جامع پی ببریم
امیر
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
تا انجا که من میبینم بین بحث های شیعه و سنی هر کدام برای خود روایات بر حق می اورند.چه بر سر ما اوردن این قوم یهود
چطور 1000 سال در سامرا در شهر سنی ها حرم امام ما بود و هیچ مشکلی هم نبود . بیدار شوید دشمن واقعی ما مسلمانان جای دیگه است .
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
برادران اهل سنت برای اثبات حقانیت شیعه بجز پسیاری از آن همه سند و دلیل و برهان در کتب فقهی علمای خودتان و آن همه اسناد علمای شیعه به قرآن هم مراجعه کنید (ایه 23سوره شوری و آیات آغازین سوره مائده درباره وضو گرفتن وبسیاری آیات دیگر )خواهشمندم شیعه شویدبرای رضای خدا
ناشناس
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
چرا جواب های من را برای دیگران به نمایش نمی گذارید اگر نمی ترسید و حود را برحق میدانید؟
سيدصالح
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
باسلام بنده به عنوان يك دوازده امامي با بيشتر گفتههاي اقاي عبادي موافقم اولا سني ها با وهابيون كاملا متفاوت هستند بهاييت درايران ووهابيت درعربستان زاييده دشمنان اسلام است هرچند ممكن است حتي بعضي ازوهابي هاهم بخاطر تبليغات اين مسئله را ندانند ثانيا توهين وبي ادبي درهيچ يك ازرفتار واحاديث ائمه تاييد نشده بلكه هميشه با مهرباني وعطوفت بامخالفيني كه دراشتباه بودندبرخوردميكردند ثانيا تنها دريك فضاي عقلاني وحقيت جو حقيقت اشكار خواهدشد پس به اين دليل است كه شيطان پرستان هميشه مباح بودن خون انسها رابه وسيله عده اي وتكفيروسب ازروي عصبانيت راتوسط عده ديگررا بسط ميدهند تا عقلانيتي نباشد
جواد
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
لطفا به صحابه کرام توهین نکنید
ناشناس
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
کجا قرآن به وضوح گفته اهل بیت معصومند؟ چیزی که شیعیان به نام آیه تطهیر می شناسند یک آیه مستقل نیست بلکه یک سوم آیه ای است که خدا درباره زنان پیامبر نازل کرده است. آیات قبل و بعد نیز درباره زنان پیامبر است.
اگر باور ندارید قرآن را مطالعه کنید.
در ضمن به آقای سعید هم عرض کنم که حاضرم در دفاع از امهات المومنین و اصحاب پیامبر حاضرم در هر سایتی که معرفی کند مناظره کنم.
ناشناس
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
اولا برید معنا صحابه را از کتب اهل سنت بخوانید تا بدانید صحابه یعنی چه؟ نه اینکه فقط از علمایتان بشنوید.
از نظر اهل سنت صحابه یعنی کسی که پیامبر صلی الله عیله و آله و سلم را در حالت ایمان دیده است و در حالت ایمان از دنیا رفته یا شهید شده است.
ثانیا پیامبر صلی الله و علیه و آله و سلم لقب سیف الله را به خالد ابن ولید رضی الله عنه داده است.
ثالثا از نظر اهل سنت هیچ کدام از صحابه و اهل بیت پیامبر اعم از زنان، فرزندان و آل علی رضوان الله علیهم اجمعین معصوم نبوده اند ولی بعد از ارتکاب اشتباه یا گناه به درگاه خدا توبه می کردند.
رابعا هرکسی در آن دنیا با کسی که دوستش دارد محشور می شود و ما رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، اهل بیت رسول و صحابه کرام خصوصا خلفای راشدین رضوان الله علیهم اجمعین را دوست داریم.
خامسا الحمدالله سواد دارم و علاوه بر کتاب های خودمان، کتاب های شما را نیز مطالعه کرده ام البته بدون تعصب و توصیه می کنم شما نیز کتاب های هر دو مذهب را بدون تعصب و البته با تفکر و تعقل بخوانید تا درک بهتری از صدر اسلام داشته باشید.
در پایان این نکته را یادآوری می کنم که خدا در قرآن اصحاب پیامبر راستوده است و از آن ها راضی شده است و برخی افراد نعوذ بالله خود را از خدا بالاتر می دانند.
محمد رضا
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
اول به اون اقای ناشناس بگم بره بیشتر مطالعه کنه دوم اینکه عکس های داخل این صفحه رو خوب ببینه بعدا صحبت کنه .
به دوستای دیگه هم عرض کنم خداییش کی خبر داره این همه پول و نذوراتی که واسه امام زاده ها و حرم امام رضا و حضرت معصومه جمع میشه دست کی میره و کجا خرج میشه ،
ای کاش یه نظارتی هم رو این مسایل بشه تا دهن خیلی ها رو ببندیم
صابر
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
سلام خدمت همه از نوشته هاي بچه ها لذت بردم نشون ميده بي جهت نبوده امام علي ايرانيان رو به همه قبايل عرب ترجيح ميداده درود به شرف هر چي ايرانيه
منتظر 2
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
وهابیت مشکل وعقده حقارت دارد ودرد ومشکل دین ندارند وحتی با یهود مشکل ندارند چون از نسل ومزوجان یهودیت اند توچه کنید که تمام عملیات انتحاری این بد بخت ها فقط متوجه پیروان اهلبیت بوده و با کمال افتخار حتی یک صهیونیست را هم نکشتند!!! مدرک دارند ؟؟؟ ارائه شود.
زهرا
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
چشم به انتظار پسر فاطمه هستیم.
اللهم عجل لوليك الفرج
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
سلام خدمت همه ميتونيد جوابتون رو درمورد ساختن مرقد و ضريح تو اين كتاب به اسم شيعه و اتهامات ناروا نوشته ي مرجع عاليقدر ايت الله العظمي سيد صادق حسيني شيرازي ببينيد
http://www.shirazi.ir/librari/shia-va-ettehamat/01.htm
مهدي
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
ناشناس اگه سواد داري كتاباي خودتونو بخون كه از خالد بن وليد دفاع نكني.
ناشناس
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
مشكل مخالفين تشيع با توجه به فلسفه و كيفيت خلقت به فطرت و سرشت انها بر ميگردد كه از ماده جهل خلق شده اند و نمى توانند حقيقت را قبول ويا تحمل كنند مانند تمام اجدادشان در گذشته كه با توجه به معجزات و خرق عاداتى كه از پيامبران ميديدند باز هم محبت و عشق سامريهاى گوساله ساز در دلشان جارى بود و در برزخ هم باز عده اى همان راه خود را ميروند كه در قران به ان اشاره ميكند انجا كه از كلمه و لفظ ( هميشه و براى ابد ) استفاده شده ولى در ايات ديگر از لفظ و كلمه ( براى مدتى ) كه زمان ان محدود است در جهنم و عذاب خواهند بود o
فاطمه
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
آقای ناشناس شما تاریخ اسلام پس از پیامبر را بدون سانسور کتاب هاتون خوندی که این ملعون چه جنایاتی در حق معترفین به ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام کرده؟ در ظلمی که در حق اهل بیت پیغمبر کرده همین بس است که جزو کسانی بوده که در جریان جنایت به ساحت حضرت زهرا و حمله به خانه حصرت علی اول مظلوم عالم حضور داشته ...... خداوند این سردار شنیع کفر را بر عذابش بیفزاید...
ramin
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
بسم الله-من به این ناشناس میگویم ما طرفدار حقیم با دلیل نه تعصب جاهلی و خودتان میدانید که خلفای شما چه جنایاتی وبه تبع انها الان یارانشان در پاکستان وعراق وبحرین انجام میدهند و خالد ملعون یکی از اون جنایتکارهاست حق با مولا حیدر کرار است -یاعلی
کمال
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
جناب ناشناس که از سیف الله حمایت کردی معلومه چقدر هم تعصبی هستی ایشاله در قیامت با همون خالد که قربونش میری محشور بشی . خااااااااااالد ابن ولییییییییید!!!!!!!! واقعا این که میگن اهنل سنت مغز رو ول کردن و به پوسته چسبیدن دیگه اینجا برام کاملا مصداق پیدا کرد .
ناشناس
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
شما به لعنت خدا و ملائک مستحق ترید که به سیف الله المسلول، خالد ابن ولید رضی الله عنه که صحابی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است لعنت می فرسید.
می دانم جرات پخش نظر را ندارید ولی بگذارید بگویم:
آخرت تعیین می شود که چه کسی در بهشت و چه کسی در جهنم است و مطمئن باشید که اگر توبه نکنید در آتش جهنم خواهید سوخت.
تعصب شما نه به خاطر دین است فقط به خاطر ایرانی بودنتان است که سیف الله المسلول سردار رشید اسلام و خلیفه رسول الله عمر ابن خطاب دودمان امپراتوری ایران را بر باد داد.
روح اله
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
با سلام لطفا از ادبیات خارج از شرع و توهین به اهل تسنن استفاده نکنیند بنده شیعه هستم اما سالها با برادران اهلتسنن زندگی کردم.بهتر است بحث علمی با مدرک و سند جایگزین توهین گردد. اینطور راه ائمه که با سعه صدر به مسائل مختلف پاسخ می دادند بهتر است مهربانی را جاگزین نماییمو بنده چند روز است با این سایت آشنا شدم.
سارا
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
با عرض سلام دوستان لطفا به اتحاد بين تشيع واهل سنت لطمه وارد نكنيد با صحبتهاتون واينو بدونيد كه بين اهل سنت ووهابيون تفاوت از زمين تا آسمان است به خدا گناه است اگر اهل سنت را به چشم وهابيون نگاه كنيد
ناشناس
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
ما به لفظ سنى و وهابى كارى نداريم و انچه كه مهم است منظور و مراد و مقصود و عمل شخص است و در دين فقط يك جهت دارد و ان اطاعت و دوستى خدا انطور كه پيامبرش معنا كرده و خواسته و همه ان بر ميگردد به دوستى اهل بيت و اقرار به ولايت انها ( ايه مودت و احاديث بيشمار نبوى ) و نميشود كسى دشمن و مخالف و قاتل و غاصب حق الهى مولا و اقاى خودش را بپذيرد و چشم پوشى كند چونكه در غير اينصورت دروغ گفته و بنده و مومن نيست و بلكه منافق است و در حديث نبوى روى تبرى زياد تكيه شده چون تا تبرى محكم و استوار نباشد تولى و دوستى پا برجا نميماند o
ناشناس
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
هم اکنون در بیش از 9 مسجد در استان تهران نماز جمعه‌ی ویژه‌ی اهل سنت اقامه می‌شود
محدوده این مساجد عبارت است از: 1- مسجد صادقیه، واقع در فلکه‌ی دوم صادقیه ... 2- مسجد تهران ‌پارس، واقع در خیابان دلاوران ... 3- مسجد شهر قدس، واقع در کیلومتر 20 جاده‌ی قدیم ... 4- مسجد خلیج فارس، واقع در بزرگراه فتح ... 5- مسجد النبی، واقع در شهرک دانش ... 6- مسجد هفت‌جوب، واقع در جاده‌ی ملارد ... 7- مسجد وحیدیه، واقع در شهریار ... 8- مسجد نسیم‌ شهر، واقع در اکبرآباد ... 9- مسجد رضی‌آباد، واقع در سه ‌راه شهریار ...
http://javantoday.mihanblog.com/post/1562
شيعه
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
البته سني و وهابي با هم فرق دارند .
وهابي ها تقريبا همون ناصبي ها و خوارج اند ولي اهل سنت هيچ بغضي نسبت به آل علي ندارند . لطفا همه را به يك چوب نزنيد . با افراط و تفريط ها دشمن تراشي بي سبب ميكنيم .
دشمني واقعي جهان اسلام صهونيست و وهابيته .
البته هميشه گوش به فرمان رهبريم .
محمد
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
آیا هر کار مباحی به نظر شما علمای اهل خلاف بدعت است؟استفاده از موبایل و اینترنت و ماشین و .....هم حتما بدعت است.عزیز من ساختن بارگاه چه منع واشکالی دارد؟بله درست. گنبد وبارگاه اصل نیست ولی وقتی بنای آن ساخته شد که اون هم از روی محبت ساخته شده و در دین هم نهی از آن نشده تخریب اون به چه معناست؟اگر ساختنش با عشق است پس تخریبش قطعا از روی حقد و کینه نسبت به خانواده عزیز رسول الله است.آقای ناشناس که میگی بزرگان دین ما نیازی به گنبد و بارگاه ندارند...بگو ببینم وقتی حرف میزنی چقدر فکر میکنی؟ آخه عزیز من چه کسی بحث نیاز کرد!!! مگه خدا خونه نیاز داره یا به نماز احتیاج داره یا...یا.... مسئله مهم این است که از آجایی که دوری از هدایت که همان امامت است کار را به نا کجا آباد میکشاند. علی یارتون حق نگهدارتون.
ناشناس
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
اين قبرهايى كه از يزيد و خالد و موافقين انها ميبينيد هر كدام گودالى است از گودالهاى جهنم كه در حديث نبوى نسبت به دشمنان اهل بيت اشاره شده كه درى از جهنم در قبر انها باز شده تا روز قيامت o
ناشناس
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
اين دشمنى به اهل بيت بر ميگردد به دشمنى اون دومى ملعون و ايجاد دشمنى و نفاق و كفر و بدعت و شرك و حكايت عدم اجراى حج نساء كه باعث مظلوميت حق و تشيع و پايمالى حقوق انها گرديده كه با توجه به قران هر كسى به فطرت خود بر ميگردد o
عبادی
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
سلام
دوستان عزیز سایت شیعه نیوز
مقایسه بین عکسهای بالا قیاس صحیحی نیست چون از بین تمام فرقه های اهل سنت برداشت سلفی آن که تندروهای مذهب حنبلی هستند که متاسفانه در ایران به اشتباه وهابی نامیده می شوند . هر نوع بارگاه را حرام میدانند مطمئن باشید اگر عراق هم به دست این فرقه بیافته همان بارگاه ابوحنیفه رو هم ویران می کنند . در ضمن فقط بقیع قبور ائمه شیعه نیست که به این صورت هستند .بلکه قبور خلیفه سوم و بسیاری از صحابه پیامبر و همسران پیامبر در قبرستان بقیع به همین صورت است . در ضمن عدم قرار دادن گنبد و بارگاه دلیل بر دشمنی نیست امیدوارم با این توضیحات قانع شوید و کمتر دم از کینه و دشمنی به اصطلاح وهابی ها با اهل بیت شوید . باور کنید با این کارها شما به جای خدمت به شیعیان بیشتر به آنها ضربه می زنید . در ضمن لطف کنید کامنت هایی که حاوی مطالب توهین آمیز است رو انتشار ندید .تا کمتر تخم کینه و عداوت بین مذاهب پاشیده شود . به خدا سوگند در صورت وقوع جنگ فرقه ایی که شاهد شعله ور شدن آن متاسفانه در خاورمیانه هستیم تر و خشک با هم می سوزند .
با تشکر
محمد علی
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
اللهم العن الجبت و الطاغوت واتباعهم.
سجاد
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
این نیز بگذرد
رضا
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
همش تعصبه بي جاست\100 در100 روز ميياد كه بقيع جنت الله رو زمين شده\ با تشكر شيعه نيوز
daqiq
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
در مورد انتساب عکسها بیشتر دقت شود زیرا ما زمانی که به زیارتگاههای سوریه مشرف شدیم یک محل کثیف در کنار کوچه ای در مرکز شهر دمشق بود که زباله ریخته بودند و مشهور به محل دفن یزید ملعون بود و می گفتند که تا به حال هر کس از مسئولین دمشق در صدد تعمیر و تنظیف این محل برآمده اجل مهلتش نداده و لذا بعدی ها از چنین کاری در طول تصدیشان منصرف شده اند
و احتمالا این قبر مربوط به پسر یزید است که از پدر و خاندانش برائت جست
lمحمد
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
شیعه نیوز دست مریزاد کاری کردی کارستان......لذت بردم..........با آل علی (ع) هر که در افتاد ور افتاد.......یا حق
سلیمان
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
چرا وهابیون ملعون قبر اهل بیت {را خراب کردند؟
جوابش مشخص است . برای اینکه وقتی مزار شریف امام مجتبی {ع} و امام زین العابدین{ع}و سایر ایمه اطهار یک طرف باشد و قبر سایرین هم در نزدیکی انها و بنا به سیره نبی اکرم {ص} زیارت قبور هم ممنوع نباشد ایا مسلمانان اعم از شیعه وسنی به زیارت قبر خلفا می روند یا امام حسن مجتبی قبر سایرین زیارت می شود یا مولای متقیان ؟معاندین وخصوصا بنو امیه برای اینکار سه هدف را دنبال کردند یکی ایجاد سد و مانع برای جلوگیری از اتفاق جامعه مسلمین دوم پیشگیری از گسترش نفرت عمومی مسلمین علیه بنی امیه و حامیان انها برای باقی ماندن شکاف و عمیق کردن اختلاف در امت اسلام سوم مهجوریت اهل بیت رسول الله بعنوان رکن محوری اتحاد مسلمین
ali
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
وَقَالَ لَهُمْ نَبِيُّهُمْ إِنَّ آيَةَ مُلْكِهِ أَن يَأْتِيَكُمُ التَّابُوتُ فِيهِ سَكِينَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَبَقِيَّةٌ مِّمَّا تَرَكَ آلُ مُوسَىٰ وَآلُ هَارُونَ تَحْمِلُهُ الْمَلَائِكَةُ ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَةً لَّكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ(بقره 248)

و پیامبرشان به آنها گفت: «نشانه حکومت او، این است که (*صندوق عهد*) به سوی شما خواهد آمد. (همان صندوقی که) در آن، آرامشی از پروردگار شما، و یادگارهای خاندان موسی و هارون قرار دارد؛ در حالی که فرشتگان، آن را حمل می‌کنند. در این موضوع، نشانه‌ای (روشن) برای شماست؛ اگر ایمان داشته باشید.»

یک سوال آیا ضریحی که محمد و آل محمد در آن هستند باعث آرامش نمیشود؟؟؟
یعنی وهابی ها میدانند و نعوذ بالله خدا نمیداند این که آیه قرآن است این را که نمیتوانید انکار کنید
محمد مهدي
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
جه تحقيق به جا و جالبي...
بسيار متشكر
اميدوارم به دست با كفايت مولايم مهدي عجل الله تعالي فرجه هدايت شوند...
منتظر
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
خدایا اهل بیت چقدر عظمت دارند که تا حالا این همه فرصت دادند به وهابیها بلکه یک روز برگردند.باور کنید اگر این قربة عندالله ی که این بزرگها دارند وهابی ها داشتند نسل شیعه که هیچ نسل تمام ادیان رو از بین میبردند.فقط ما وظیفه داریم خودمون رو اصلاح کنیم و منتظر امر ظهور بدویم.نه بنشینیم.بلکه آقامون حق رو زنده بفرمایند.الهم عجل لولیک الفرج (عج)
ali
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
نقل است که یکی ازبزرگان وهابی راجوگرفتومی خواست قبرمطهرپیامبرراتخریب کند.هنگامیکه دستورتخریب رامی خواهدبدهدسکته می کندوبه درک واصل می شودویانقل است کسی به پشت بام حرم پیامبررفته ومی خواسته بابمب انراتخریب کندکه صیحه آسمانی اورازغال می کندوبامصالح درهم می تندطوری که نمی توانندجسدش رابردارندوبرای اینکه این وهابیون خجل وشرمنده نشوندآن قسمت ازگنبدراروتوش می کنندتاکسی نبیند.اگربه گنبدپیامبرتوجه شوداین برجستگی مشخص است.امامان شهیدمان طبق آیه ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل ا...زنده اندونزذخداروزی می خورندوماهستیم برای تقرب به خداآنان راواسطه خودقرارمی دهیم .آیاسنی هاواسطه باآبرویی دارندکه واسط خودقراردهند!!!خدادرروزغدیرخم به پیامبروحی کردکه جانشین خودراانتخا ب کندتادینش کامل شود...ای اهل سنت تورابه پیامبرکمی تعقل کنیدودامن پیامبربرپردیدازبیراهی که برایتان بدعت گذاردند
ناشناس
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
اینقدر نگید اهل سنت بگید عمریون
ناشناس
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
این بازی های خبیثانه همش زیر سر همون سه تا خلیفه... است......
امان از.......
بیایید عادل باشیم
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
انگلیسی ها بهاییت رو تو ایران ترویج کردند و نتیجه ای نگرفتند به این دلیل که معارف شیعه اونقدر قوی بوده که تونست پاسخ بهاییت رو بده؛
از طرف دیگه تو عربستان وهابیت رو ترویج کردند و تا جایی تونست این فرقه ضاله پیشروی کنه که وهابیت در رأس حکومت عربستان قرار گرفت! اون هم دلیلش مشخصه چون اهلبیت ع رو کنار گذاشتند. تخریب قبور از زمانی شروع شده که این وهابیت رو سر کار اومده وگرنه وقتی نیت ساختن قبر شرک نباشه چه دلیلی داره به بهونه شرک قبور را تخریب کنن؟
الان هم مشرک واقعی حکومت آل سعوده که بله قربان گوی صهیونیست ها و امریکایی هاست؛ نه شیعه ای که هیچ قدرتی رو بالاتر از قدرت خدا نمی دونه و تنها کشور مستقل تو دنیاست.
ناشناس
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
ahle sonnat age ye meghdar ketab haye khodeshun ro bekhunan mifahman cheghadr kareshun irad dare.
محمد
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
خوب است این مطلب به میزان قابل توجه منتشر و رسانه ای شود.