سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

تجمع بازنشستگان کارگری در شوش و رشت

امروز (۱۷ خرداد ماه)، جمعی از بازنشستگان کارگری شهرستان شوش و رشت، با حضور مقابل اداره تامین اجتماعی، به مستمری ناچیز و عدم رفع مشکلات درمان خود اعتراض کردند. 
کد خبر: ۳۲۳۲۸۵
۱۳:۴۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۵

شیعه نیوز | بازنشستگان کارگری شوش و رشت در مقابل اداره تامین اجتماعی جمع شدند.

به گزارش «شیعه نیوز»، امروز (۱۷ خرداد ماه)، جمعی از بازنشستگان کارگری شهرستان شوش و رشت، با حضور مقابل اداره تامین اجتماعی، به مستمری ناچیز و عدم رفع مشکلات درمان خود اعتراض کردند. 

بازنشستگان خواهان اجرای ضریب افزایش متناسب‌سازی (به مانند دوسال گذشته)، افزایش مزایا، بازگشت مزایای بازماندگان و لحاظ شدن قانون در احکام سال ۱۴۰۵ شدند. 

بازنشستگان شوش می‌گفتند؛ خواهان استقلال سازمان تامین اجتماعی درقالب سه جانبه گرایی و خروج مدیران دولتی از مدیریت آن و شرکتهای شستا و پرداخت بدهی دولت به سازمان هستیم.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد