سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

۲ راهکار برای کم کردن مبلغ قبض برق

مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو امروز سوم خرداد ۱۴۰۵ جزئیات تشویق مشترکان کم مصرف برق را اعلام کرد. او گفت: مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۲۸۲۷
۱۰:۲۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۵

شیعه نیوز | معاون وزیر نیرو: مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند.

به گزارش «شیعه نیوز»، مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو امروز سوم خرداد ۱۴۰۵ جزئیات تشویق مشترکان کم مصرف برق را اعلام کرد. او گفت: مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند.

مشهدی ادامه داد: این قاعده جدید را مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو بیان کرد:  پاداش تنها به کاهش مصرف ختم نشده و اگر مشترکان خانگی نیروگاه ۵ کیلوواتی خورشیدی احداث کنند، ۲۰ درصد از قبض برق آنها کمتر می‌شود.

معاون وزیر نیرو افزود:  اگر این مشترکان علاوه بر نیروگاه خورشیدی تجهیزات ذخیره‌سازی هم نصب کنند، ۳۰ درصد از قبض آنها کم می‌شود.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: اعتمادآنلاین

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد