سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

هشدار قاطع فرمانده نیروی دریایی ارتش به کشور‌های منطقه

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۲۱۸۴۱
۱۰:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۵

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم.

هشدار صریح دریادار شهرام ایرانی درباره تنگه هرمز؛ اگر جلوتر بیایند ...

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:

دشمن فکر می‌کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مثلا ۳ روز تا یک هفته، در جنگ علیه ایران به نتیجه می‌رسد و همین تصور آنها به یک جوک در دانشگاه‌های نظامی تبدیل شده است

در جنگ تحمیلی سوم، دشمن خود را از دریا به ایران نزدیک کرد و از سکو‌های موشکی در یگان‌های شناوری بهره برد.

نداجا ۷ عملیات موشکی علیه ناو آبراهام لینکلن داشت و آمریکا مدتی نتوانست هواپیماهایش را به پرواز دربیاورد و عملیات هوایی داشته باشد.

آمریکا مجبور شد تعمیراتی انجام دهد و تعداد بیشتری ناوشکن اضافه کرد؛ یعنی سکو‌های موشکی بیشتری به میدان آورده است. با این حال متوقف هستند.

تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم. ما تا آخرین قطره خون هم‌قسم هستیم تا انتقام شهدایمان را بگیریم.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 


منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد