سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

کدام استان‌ها بیشترین خسارت را دیده‌اند؟

علی زینی‌وند،  در پاسخ به این سوال که بیشترین خسارات در جنگ تحمیلی سوم در کدام استان‌ها گزارش شده است، گفت: با توجه به اینکه هنوز جنگ ادامه دارد دسته‌بندی دقیقی در این زمینه صورت نگرفته و به صورت کامل برآورد خسارت نشده است.
کد خبر: ۳۲۱۳۲۳
۱۲:۵۱ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۵

شیعه نیوز | معاون سیاسی وزارت کشور گفت: بیشترین خسارت‌ جنگ در سه استان تهران، اصفهان و هرمزگان بوده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، علی زینی‌وند،  در پاسخ به این سوال که بیشترین خسارات در جنگ تحمیلی سوم در کدام استان‌ها گزارش شده است، گفت: با توجه به اینکه هنوز جنگ ادامه دارد دسته‌بندی دقیقی در این زمینه صورت نگرفته و به صورت کامل برآورد خسارت نشده است.

وی ادامه داد: قاعدتاً استان‌هایی مانند تهران، اصفهان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه و آذربایجان شرقی بیشترین خسارت‌ها را داشته‌اند البته سه استان اول بیشترین خسارت را داشته‌اند و بیشترین حملات به این استان‌ها صورت گرفته بود. معاون سیاسی وزارت کشور گفت: برآورد خسارت‌ها هم به صورت روزانه انجام شده و برآورد هم صورت خواهد گرفت. 

زینی‌وند همچنین درباره اقدامات وزارت کشور برای جلب رضایت مردم با توجه به مشکلات جامعه در زمان جنگ گفت: درست است که مردم تحت فشار هستند اما در جنگ مردم بیشتر همراهی می‌کنند. 
وی گفت: دولت هم تدارکاتی دیده که ان‌شاءالله خساراتی که مردم دیده‌اند جبران شود و مسائل معیشتی و تورم و گرانی بعد از جنگ قابل کنترل باشد و اثرات جنگ را در زندگی مردم بتوانیم به حداقل برسانیم.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: ILNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد