سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

 مذاکره مستقیم میان لبنان و اسرائیل

دفتر ریاست جمهوری لبنان در اطلاعیه‌ای گفت: «اولین تماس تلفنی بین سفیر ما و سفیر اسرائیل در واشنگتن و سفیر ایالات متحده در بیروت انجام شده است. ما توافق کرده‌ایم که اولین جلسه را روز سه‌شنبه در وزارت امور خارجه ایالات متحده برای بحث در مورد اعلامیه آتش‌بس برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۲۱۰۷۷
۰۹:۳۲ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۵

شیعه نیوز | ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که روز سه‌شنبه مذاکره با اسرائیل زیر نظر آمریکا آغاز خواهد شد

به گزارش «شیعه نیوز»، دفتر ریاست جمهوری لبنان در اطلاعیه‌ای گفت: «اولین تماس تلفنی بین سفیر ما و سفیر اسرائیل در واشنگتن و سفیر ایالات متحده در بیروت انجام شده است. ما توافق کرده‌ایم که اولین جلسه را روز سه‌شنبه در وزارت امور خارجه ایالات متحده برای بحث در مورد اعلامیه آتش‌بس برگزار کنیم.

ما توافق کرده‌ایم که اولین جلسه را روز سه‌شنبه برای بحث در مورد تاریخ شروع مذاکرات با اسرائیل تحت نظارت ایالات متحده برگزار کنیم.»

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 


منبع: فرارو

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد