شیعه نیوز | برخی ایرانیان در امارات از ابطال اقامت آنها توسط دولت امارات خبر میدهند.
به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از این افراد در شبکههای اجتماعی نوشت: «اقامت ما باطل شده. با داشتن خونه، دفتر کار، کارمند، شرکت، پول و … بدون هیچگونه نوتیس قبلی. موقتی هم نیست Application Cancel شده. امارات آیدی کنسل شده. همین الان به هیچکدوم از پرتالهای دولتی دسترسی ندارم. معلوم نیست تکلیف پول و سپردههامون چی میشه.»
براساس ادعای کاربران اماراتی، امارات با وعدهی دروغین «اقامت ۹۹ ساله»، حدود ۵۳۰ میلیارد دلار از سرمایهی ایرانیان اتباع خود را بلعید و حالا بدون کوچکترین توضیحی، اقامت آنها را یکطرفه لغو میکند.
انگار برای دبی، فقط ملیت ایرانی کافیست تا طعمه باشند. گفتنی است در حالیکه تا روز پنجشنبه فقط اقامت ایرانیانی که ویزای کارمندی یا خانوادگی (اسپانسرشیپ) داشتند و خارج از امارات بودند باطل شده بود، متاسفانه از روز جمعه ۲۷ مارس، اقامت همه ایرانیانی که خارج از کشور حضور دارند، از جمله کسانی که شرکت ثبت کردهاند و حتی افرادی که ملک خریده و ویزای طلایی امارات را نیز داشتهاند، لغو شده است!