سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

حمله به عسلویه / فازها از مدار خارج شدند

به نوشته خبرگزاری صداوسیما بخشی از تاسیسات صنعت نفت پارس جنوبی و عسلویه ساعتی پیش هدف حمله اسرائیل و امریکا قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۲۰۳۹۳
۱۴:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۴

به گزارش «شیعه نیوز»، تاسیسات پتروشیمی در عسلویه هدف حمله دشمن قرار گرفت.
 
به گزارش «شیعه نیوز»، به نوشته خبرگزاری صداوسیما بخشی از تاسیسات صنعت نفت پارس جنوبی و عسلویه ساعتی پیش هدف حمله اسرائیل و امریکا قرار گرفته است.
فازهای پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه قرار گرفت
 فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت. تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است
 
 اسکندر پاسالار روز چهارشنبه 27 اسفند اظهار کرد: برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند.
 
وی یاداورشد: شرایط تحت کنترل است و آتش نشانی های پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند.
 
فرماندار عسلویه تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و تدابیر لازم برای کمک رسانی در حال انجام است.
 
پاسالار گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: ASRIRAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد