سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

نحوه فعالیت بانک‌ها از روز یکشنبه

طبق اعلام استاندار تهران، از روز یکشنبه (۱۷  اسفند ۱۴۰۴)، واحدهای پشتیبانی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت می‌کنند و شعب منتخب نبز به صورت کشیک فعال خواهند بود. 
کد خبر: ۳۱۹۹۹۷
۱۰:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۴

شیعه نیوز | از روز یک‌شنبه (۱۷ اسفند)، بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعال می‌شوند و شعب منتخب نیز به عنوان کشیک فعال خواهند بود.

به گزارش «شیعه نیوز»، طبق اعلام استاندار تهران، از روز یکشنبه (۱۷  اسفند ۱۴۰۴)، واحدهای پشتیبانی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت می‌کنند و شعب منتخب نبز به صورت کشیک فعال خواهند بود. 

 فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۴) تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌ صورت حضوری انجام می‌شود.

استاندار تهران تاکید کرد که واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به صورت کشیک فعال خواهند بود. همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

همچنین درباره نحوه و زمان پرداخت اقساط تسهیلات بانکی و … و همچنین آخرین وضعیت چک‌های صادر شده توسط افراد حقیقی، بانک مرکزی به زودی آخرین تصمیمات خود را اطلاع‌رسانی می‌کند. 

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد