سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

امن‌ترین نقطه در شرایط کنونی خانه است

در پی تجاوز اخیر امریکا و اسرائیل به خاک کشورمان و همزمان با گزارش انفجارها در چند نقطه از کشور، وضعیت شهرهای بزرگ از جمله تهران پر ترافیک گزارش می‌شود. حضور  ماشین ها در خیابان‌ها و معابر منجر به ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مناطق شده است.
کد خبر: ۳۱۹۸۰۰
۱۲:۰۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۴

شیعه نیوز | با توجه به فضای موجود و احتمال بی‌ثباتی در ساعات آینده، منابع آگاه و فعالان اجتماعی تأکید کرده‌اند که در حال حاضر امن‌ترین مکان برای شهروندان، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی تجاوز اخیر امریکا و اسرائیل به خاک کشورمان و همزمان با گزارش انفجارها در چند نقطه از کشور، وضعیت شهرهای بزرگ از جمله تهران پر ترافیک گزارش می‌شود. حضور  ماشین ها در خیابان‌ها و معابر منجر به ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مناطق شده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در مقابل پمپ بنزین‌ها برای سوخت‌گیری است.

با توجه به فضای موجود و احتمال بی‌ثباتی در ساعات آینده، منابع آگاه و فعالان اجتماعی  تأکید کرده‌اند که در حال حاضر امن‌ترین مکان برای شهروندان، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد