سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

مسمومیت ۳۰ نفر در اعتکاف زنجان

ابراهیم خسروشاهی اظهار کرد: ساعت ۳:۱۳ بامداد امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه، حادثه مسمومیت با گاز در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منطقه الهیه شهر زنجان و همزمان با برگزاری مراسم اعتکاف به مرکز مدیریت وفرماندهی اورژانس گزارش شد.
کد خبر: ۳۱۸۰۵۳
۱۲:۳۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۴

شیعه نیوز | رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از وقوع حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن (CO) در مراسم اعتکاف خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، ابراهیم خسروشاهی اظهار کرد: ساعت ۳:۱۳ بامداد امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه، حادثه مسمومیت با گاز در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منطقه الهیه شهر زنجان و همزمان با برگزاری مراسم اعتکاف به مرکز مدیریت وفرماندهی اورژانس گزارش شد.

۳۰ نفر دچار مسمومیت شدند

وی افزود: در این حادثه ۳۰ نفر دچار مسمومیت شدند که بلافاصله پس از اعلام، ۴ کد آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به محل اعزام شد.

خسروشاهی ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد ۱۹ نفر به مرکز آموزشی درمانی موسوی، ۳ نفر به بیمارستان ولیعصر (عج) و ۸ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: بیماران بستری در بیمارستان آیت‌الله موسوی و امام حسین (ع) زنجان با بهبود وضعیت ترخیص شدند و بیماران ولیعصر تا بهبود وضعیت همچنان تحت درمان قرار دارند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد