سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

۳۶ دانش‌آموز دچار مسمومیت شدند

طی گزارشی در خصوص گاز گرفتگی با علائم مسمومیت، سرگیجگی و تنگی نفس، تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس اهر در سالن ورزشی، بلافاصله تعداد شش دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و حدود ۳۶ دانش‌آموز به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان انتقال یافتند.
کد خبر: ۳۱۶۳۴۷
۰۸:۴۶ - ۲۸ آبان ۱۴۰۴

شیعه نیوز | مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از مسمومیت خفیف ۳۶ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه در اهر در اثر گازگرفتگی خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، حسن نیک آذر گفت: طی گزارشی در خصوص گاز گرفتگی با علائم مسمومیت، سرگیجگی و تنگی نفس، تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس اهر در سالن ورزشی، بلافاصله تعداد شش دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و حدود ۳۶ دانش‌آموز به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان انتقال یافتند.

وی افزود: شش نفر از دانش آموزان در سلامت کامل بودند و ۳۰ نفر بقیه نیز با اقدامات و خدمات اولیه به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و هیچ کدام از دانش‌آموزان بستری نیستند.

نیک آذر افزود: هم اکنون حال عمومی دانش آموزان رضایت بخش بوده و کلیه دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

براساس این گزارش، محل دقیق نشت گاز و علت دقیق حادثه توسط ارگان‌های مسئول بررسی می‌شود.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد