سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

تجارت سازمان اوقاف از فروش قبر | درخواست ۳ میلیارد تومانی اوقاف قم برای دفن دکتر غلامرضا باهر !

رهبر فقید انقلاب در دوران حکومت شاهنشاهی روزی اظهار داشتند اگراداره اوقاف را به دست ما بدهید چنین و چنان خواهیم نمود ولی امروز اداره اوقاف به گرانفروش ترین قبر فروش جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۱۳۷۴۹
۱۸:۴۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۴

شیعه نیوز | درخواست ۳ میلیارد تومانی اداره اوقاف قم برای دفن دکتر غلامرضا باهر در قبرستان شیخان

به گزارش «شیعه نیوز» یک منبع آگاه در تماس با خبرنگار شیعه نیوز ازدرخواست سه میلیاردتومانی اداره اوقاف قم در قبال دفن مرحوم دکتر غلامرضا باهر در قبرستان شیخان قم خبر داد.

بر کسی پوشیده نیست که جناب دکتر باهر در طول حیات با برکتشان به گردن بسیاری از مردم قم و خصوصا علما حق  زیادی داشته‌اند، ایشان طبیب مراجع بزرگی چون  مرعشی، گلپایگانی، خمینی، شریعتمداری و ... نیز بوده است.

رهبر فقید انقلاب در دوران حکومت شاهنشاهی روزی اظهار داشتند اگراداره اوقاف را به دست ما بدهید چنین و چنان خواهیم نمود ولی امروزاداره اوقاف به بی انصاف ترین قبر فروش جهان تبدیل شده است. این قبیل رفتارها باعث تضعیف نظام و بدبینی و تنفر مردم از حاکمیت خواهد شد.

شایسته است عنوان امور خیریه را از نام این سازمان حذف کنید تا کمتر مورد استهزاء مردم قرار گیرید!

محل دفن دکتر محمد قریب استاد دکتر باهر در قبرستان شیخان قم

دکتر غلامرضا باهر و دکتر محمد قریب

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
غیر قابل انتشار:
در انتظار بررسی:
انتشار یافته: ۸
نظرات بینندگان
جوادی
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۰
خاک بر سر اوقاف که مثل گورکن ها دنبال خوردن اجساد مرده هاست آنهم قبل از دفن
مصطفی
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۰
اداره اوقاف تجارت خانه بود
الان تاجر بی حیا شده
زهرا
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۰
واقعا متاسفم برای این مملکت که اوقاف آن از مرده ها کسب در آمد میکند ظاهرا معنی وقف را بلد نیستند یا اینکه از واقف دزدی میکنند
حقگو
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۰
اگر آیت الله باهر بودند در بهترین جا دفنشان میکردند !
گرفتار غربت
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۰
با این رفتارها ملت وقف را کنار خواهند گذاشت اینهم خدمتی دیگر از نظام جمهوری اسلامی ! دین و دیانت که به فنا رفت مانده بود داستان وقف و امور خیریه که به فنا بره. پمتون گرم کاری که شماها با دین و دیانت کردید چنگیز با ایران نکرد.
ناشناس
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۱
اگر .......... خور بود مفتی دفن میشد
متأسف
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۸
هریاوه گو حقگو نیست ، فعلا که اکثر ادارات دست عمله اکله دولت فخیمه است.
سلام
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
رفتن دین ودیانت به خاطر ضعف ایمان واعتقادات آبکی ونیم بند اعضای حزب باد است نه متدینین واقعی ، خود شکن ! آینه شکستن خطاست.