سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

مسمومیت غذایی ۵۰ نفر در یک مراسم عزاداری

مسعود دانشی  افزود: این مسمومیت در یک مراسم عزاداری رخ داده و میهمانان ساعاتی پس از مصرف غذای توزیع شده در مراسم، دچار علائم گوارشی استفراغ ،اسهال ،سرگیجه و درد دل شدند و به مرکز خدمات جامع سلامت منطقه خود مراجعه کردند.
کد خبر: ۳۱۲۲۹۳
۰۹:۵۵ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۴

شیعه نیوز | رییس شبکه بهداشت و درمان تفت یزد با اشاره به مسمومیت غذایی ۵۰ نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان گفت: نمونه برداری های میکروبی از آب مصرفی و مواد غذایی انجام شده و منتظر نتیجه هستیم تا علت مسمومیت مشخص شود.

به گزارش «شیعه نیوز»، مسعود دانشی  افزود: این مسمومیت در یک مراسم عزاداری رخ داده و میهمانان ساعاتی پس از مصرف غذای توزیع شده در مراسم، دچار علائم گوارشی استفراغ ،اسهال ،سرگیجه و درد دل شدند و به مرکز خدمات جامع سلامت منطقه خود مراجعه کردند.

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی، درمان و تعدادی در بیمارستان شهید بهشتی تفت بستری شدند.

دانشی ادامه داد: بیماران بستری نیز پس از دریافت خدمات درمانی مرخص شدند و حال عمومی انها مساعد است ضمن اینکه طغیان بیماری هم در منطقه کنترل شده است.

 

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد