شیعه نیوز | ۱۲ ظهر فردا امروز همزمان با حداکثر تابش خورشید، این شاخص به محدوده ۱۱ رسیده و بیشینه مقدار خود را لمس میکند.
به گزارش «شیعه نیوز»، شاخص اشعه فرابنفش فردا در تهران به بیشترین حد قابل ثبت خود میرسد. بهترین راه ماندن در خانه یا ساختمان محل کار است.