سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

ترامپ دوباره ایران را تهدید کرد

ترامپ بار دیگر مدعی شد ایران می‌خواهد با آمریکا مذاکره کند و سایت‌های هسته‌ای این کشور از بین رفته است. او با حمله مجدد به رسانه‌های آمریکایی افشا کننده ناکامی حمله آمریکا به فردو مدعی شد: «تاسیسات هسته‌ای ایران کاملاً نابود شدند، باور کنید؛ برای مدتی خبری جعلی منتشر شد.
کد خبر: ۳۱۰۹۹۶
۰۸:۳۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۴

شیعه نیوز | ترامپ بار دیگر مدعی شد ایران می‌خواهد با آمریکا مذاکره کند و سایت‌های هسته‌ای این کشور از بین رفته است.

به گزارش «شیعه نیوز»، او با حمله مجدد به رسانه‌های آمریکایی افشا کننده ناکامی حمله آمریکا به فردو مدعی شد: «تاسیسات هسته‌ای ایران کاملاً نابود شدند، باور کنید؛ برای مدتی خبری جعلی منتشر شد. فکر نمی‌کنم ایران به‌زودی به سمت موضوع هسته‌ای بازگردد.» ترامپ درباره کامیون‌هایی که در فردو بودند و گفته شده که تجهیزات و اورانیوم غنی‌شده را پیش از حمله منتقل کرده بودند، دوباره گفت: آنها برای ریختن بتن آنجا بودند. او همچنین گفته «احتیاج است کسی از ایران بازرسی کند، آژانس یا ما». ترامپ بار دیگر زبان به تهدید گشود و مدعی شد: اگر ایران غنی‌سازی اورانیوم را از سر بگیرد، بمباران دوباره ایران را بررسی خواهم کرد

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
غیر قابل انتشار:
در انتظار بررسی:
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۴/۰۷
بحث مذاکره یعنی نشان دادن ضعف , اگر ایران ضعف ندارد چرا پالس اشتباه ضعف به دشمن می دهد و آنها را ترغیب به حمله می نماید.بحث دشمن تسلیم ایران است نه مذاکره , به خدا توکل نمایید و در مقابل کفار ضعف نشان ندهید.
ناشناس
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۴/۰۷
ظاهرا کسانی که دنبال مذاکره با دشمنی هستند که می گوید ایران باید تسلیم شود ( از بین رفتن استقلال و تجزیه ایران ) این است که مذاکره نماییم که چطور تسلیم شویم..