شیعه نیوز | رسانه های آمریکایی نوشتند ارتش این کشور در عملیات حمله به فردو 30 تن بمب استفاده کرده اند. به گزارش «شیعه نیوز»، نیویورک تایمز به نقل از منبع آمریکایی نوشت: بیش از 30 تن بمب برای تخریب فردو استفاده شده است. انتهای پیام | https://www.shia-news.com/