سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

 واکنش گوترش به حمله آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز یکشنبه و در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: من عمیقا از استفاده ایالات متحده از زور علیه ایران نگران هستم. این یک تشدید خطرناک در منطقه‌ای است که در حال حاضر در لبه پرتگاه قرار دارد و تهدیدی مستقیم برای صلح و امنیت بین‌المللی است.
کد خبر: ۳۱۰۷۸۸
۰۸:۵۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۴

شیعه نیوز | دبیرکل سازمان ملل از حمله تجاوزکارانه آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران عمیقا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز یکشنبه و در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: من عمیقا از استفاده ایالات متحده از زور علیه ایران نگران هستم. این یک تشدید خطرناک در منطقه‌ای است که در حال حاضر در لبه پرتگاه قرار دارد و تهدیدی مستقیم برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

او در ادامه نوشت: خطر فزاینده‌ای وجود دارد که این درگیری می‌تواند به سرعت از کنترل خارج شود و عواقب فاجعه‌باری برای غیرنظامیان، منطقه و جهان داشته باشد.

گوترش از کشور‌های عضو سازمان ملل خواست «از تنش‌ها بکاهند و به تعهدات خود تحت منشور سازمان ملل و سایر قوانین بین‌المللی عمل کنند».

دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه «در این زمان خطرناک، جلوگیری از ورود به چرخه هرج و مرج بسیار مهم است»، نوشت: هیچ راه حل نظامی وجود ندارد، تنها مسیر پیش رو دیپلماسی است و تنها امید، صلح است.

 

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد