سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

بیانیه تروئیکای اروپایی درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه

فرانسه، آلمان، انگلیس و اروپا تصریح کردند: ما از ایران می‌خواهیم که گام‌های قاطع و سریعی برای بازگشت به مذاکرات با هدف دستیابی به یک راه‌حل دیپلماتیک بردارد.
کد خبر: ۳۱۰۷۱۷
۱۰:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۴

شیعه نیوز | فرانسه، آلمان، انگلیس و اروپا در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما با وزیر امور خارجه ایران تماس تلفنی در مورد نزاع جاری بین ایران و اسرائیل برقرار کردیم. ما نگرانی خود را به وزیر امور خارجه ایران در مورد تشدید تنش‌ها در خاورمیانه ابراز کردیم.

به گزارش «شیعه نیوز»، در این بیانیه آمده است: ما نگرانی‌های خود را به وزیر امور خارجه ایران، در مورد گسترش برنامه هسته‌ای به سطحی فراتر از هرگونه توجیه معقول غیرنظامی را ابراز کردیم.

فرانسه، آلمان، انگلیس و اروپا تصریح کردند: ما از ایران می‌خواهیم که گام‌های قاطع و سریعی برای بازگشت به مذاکرات با هدف دستیابی به یک راه‌حل دیپلماتیک بردارد.

در بیانیه فرانسه، آلمان، بریتانیا و اروپا آمده است: ما تمایل خود را برای خویشتنداری ایران و اسرائیل و خودداری از تشدید تنش در منطقه ابراز کردیم.
   

آنها بدون اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اظهار کردند: ما به ایران در مورد خروج از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای هشدار می‌دهیم. ما از ایران می‌خواهیم که گام‌های قاطع و سریعی برای بازگشت به مذاکرات با هدف دستیابی به یک راه‌حل دیپلماتیک بردارد.

 

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد