سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

وزیر جنگ اسرائیل: قصد آسیب زدن به مردم تهران را نداریم

گاردین نوشت: یسرائیل کاتز، وزیر جنگ اسرائیل، با عقب‌نشینی از اظهارات قبلی خود در روز دوشنبه، گفت: اسرائیل «هیچ قصدی» برای آسیب رساندن عمدی به ساکنان تهران ندارد.
کد خبر: ۳۱۰۵۹۹
۱۳:۵۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۴

شیعه نیوز | وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: هیچ قصدی برای آسیب زدن عمدی به مردم تهران نداریم.

به گزارش «شیعه نیوز»، گاردین نوشت: یسرائیل کاتز، وزیر جنگ اسرائیل، با عقب‌نشینی از اظهارات قبلی خود در روز دوشنبه، گفت: اسرائیل «هیچ قصدی» برای آسیب رساندن عمدی به ساکنان تهران ندارد.

کاتز در بیانیه‌ای گفت: می‌خواهم نکته‌ای بدیهی را روشن کنم: هیچ قصدی برای آسیب رساندن فیزیکی به ساکنان تهران  وجود ندارد. اما ساکنان تهران باید خانه‌های خود را از مناطقی که حمله به اهداف و زیرساخت‌های امنیتی در تهران ضروری خواهد بود، تخلیه کنند.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
غیر قابل انتشار:
در انتظار بررسی:
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
عبدالله
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
بله قصد به ذلت کشاندن انها را دارند
بصیرت خوب است
عبدالله
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
یهودی مکار است
از قدیم گفتند مگر یهودی هستی رحم نداری