سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

 حمله اسرائیل به ستاد وزارت دفاع در تهران

در پی حمله امشب هواگرد‌های رژیم صیونیستی به تهران، ستاد فرماندهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هدف حمله قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۰۵۲۷
۰۸:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۴

شیعه نیوز | ستاد فرماندهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان پژوهش‌ و نوآوری‌های دفاعی (سپند) هدف حمله هواگردهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی حمله امشب هواگرد‌های رژیم صیونیستی به تهران، ستاد فرماندهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هدف حمله قرار گرفت.

این حمله در منطقه نوبنیاد صورت گرفته و یکی از ساختمان‌های اداری این ستاد آسیب جزئی دیده است.

همچنین طی حمله دیگری در این منطقه، سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی وزارت دفاع (سپند) نیز مورد اصابت قرار گرفته است.

 

منبع: TASNIM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
غیر قابل انتشار:
در انتظار بررسی:
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
بیدار شوید دیر است
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۵
آمریکا سریع می خواهد ایران را غزه کند و غلط کردم شود و فاتحه ایران . با اسراییل طرف نیستید با چاه های نفت دولت بی شرف عراق عربستان کویت امارات دوبی و بحرین و قطر طرف هستید بنزین جنگنده های اسراییل را آنها می دهند . تنها نجات ملت ایران و کشور ایران زدن و نابود کردن تمام چاه های نفت عراق و عربستان سوریه امارات و کویت هست تا نشان دهید عقل تان اصلا کار می کند و یک مشت رهبر بی مخ و عوضی مثل رهبران حماس و لبنان نیستید که عاقبتشان را دیدید وگرنه مردم ایران را تجسم کنید عین مردم غزه هر بچه ای یک کاسه دستش غذا گدایی می کنند از اسراییل و آمریکا. و تازه در صف هر روز بیش از ۳۰ نفر را می کشند ! احساسات و شعار و عقیده بازی و قدس بازی و اتحاد مسلمانان بازی تمام شده است از توهم و خواب خرگوشی بیدار شوید . تمام کشور های همسایه ایران همدردی شأن فقط گریه و تأسف لاشخور نوکر حرام زاده است که برای بردن ناموس و پول ایران فیلم بازی می کنند چه شد عربستان برادر مسلمان ایران شد صبر کنید ایران غزه شود دختران ایران را برای کنیزی هم نخواهند خرید اینها فرزندان نجس یزید و شمر هستند . ..... اتحدو یا ایها المسلمون,,!!!!!!! کجا هستند آن مسلمان ها برای بچه های غزه چرا غذا نمی فرستند . اردوغان نجس یا عراق کثیف یا سوریه و لبنان خود فروش را برادر مسلمان می نامید. بیدار شوید خیلی خیلی دیر شده است. رهبر جدید پیدا کنید از داخل ایران. رهبران فعلی عین حماس فکر می کنند . خدا به داد ایرانی ها برسد.