سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

پیام آیت الله سیستانی در پی اقدام اسرائیل علیه ایران

جنایت بامداد جمعه رژیم اشغالگر فلسطین در به شهادت رساندن جمعی از دانشمندان و فرماندهان نظامی و مردم غیر نظامی ایران از جمله زنان و کودکان و حمله به تعدادی از مؤسسات و مراکز علمی این کشور، بار دیگر ماهیت خطرناک و تجاوزکارانه این رژیم را به اثبات رسانید.
کد خبر: ۳۱۰۵۰۵
۰۹:۳۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۴

شیعه نیوز | دفتر آیت الله سیستانی در پیامی، تجاوز اسرائیل به ایران و به شهادت رساندن جمعی از دانشمندان و فرماندهان و مردم غیر نظامی را به شدت محکوم کرد.  

به گزارش «شیعه نیوز»،متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت بامداد جمعه رژیم اشغالگر فلسطین در به شهادت رساندن جمعی از دانشمندان و فرماندهان نظامی و مردم غیر نظامی ایران از جمله زنان و کودکان و حمله به تعدادی از مؤسسات و مراکز علمی این کشور، بار دیگر ماهیت خطرناک و تجاوزکارانه این رژیم را به اثبات رسانید.

ضمن طلب رحمت و علو درجات برای شهیدان عظیم الشان و عرض تسلیت به خانواده‌های محترم ایشان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین و آسیب دیدگان؛ این اقدام جنایت کارانه را به شدت محکوم نموده و از جامعه جهانی انتظار داریم با فشار بر این رژیم متجاوز و بر حامیان او از ادامه اینگونه تجاوزات جلوگیری کنند.

دوام عزّت و سربلندی ملت شریف ایران را از خداوند متعال خواستاریم. ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم


۱۶ /ذی الحجه / ۱۴۴۶ هـ ق

دفتر آقای سیستانی (مدّ ظلّه) ـ نجف اشرف

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
غیر قابل انتشار:
در انتظار بررسی:
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۴
غربی ها به خاطر حمایت از صهیونیسم و تحریم ها حق بردن انرژی از منطقه ما را ندارند ما باید سرمایه داری جهانی را از حمله به ایران پشیمان کرده و قیمت نفت را به بالای 300دلار برسانیم تنها راه جلوگیری از تجاوز به ایران به خطر انداختن منافع آنها است..
عبدالله
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
من خمس خود را به مراجع و افراد مجاهد میدهم.