شیعه نیوز | ساعت کاری ادارات دولتی از شنبه از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ است. به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی دولت: زمان کار ادارات و سازمانهای دولتی ازشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ خواهد بود. انتهای پیام | https://www.shia-news.com/