شیعه نیوز | وزیر خارجه آمریکا، مارکو روبیو، در سخنانی اعلام کرد که انصارالله یمن به لیست سازمانهای تروریستی کشورش افزوده شده است. این تصمیم با واکنشهای مختلفی در سطح بینالمللی همراه شده است.
به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر خارجه آمریکا امروز در اقدامی خصمانه، از قرار دادن انصارالله یمن در لیست سازمانهای تروریستی کشورش خبر داد.
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد که کشورش انصارالله یمن را در لیست سازمان های تروریستی قرار داده است.