شیعه نیوز | عبدالحق آخند، همکار معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور حکومت طالبان، در رأس هیئتی بلندپایه به دعوت رسمی ایران وارد تهران شد.
به گزارش «شیعه نیوز»، عبدالمتین قانع، سخنگوی وزارت کشور حکومت طالبان، اعلام کرد که هدف از این سفر، گفتوگو و تبادل نظر در خصوص گسترش همکاریهای دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.