سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

هیاتی بلندپایه از طالبان وارد تهران شد

عبدالمتین قانع، سخنگوی وزارت کشور حکومت طالبان، اعلام کرد که هدف از این سفر، گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.
کد خبر: ۳۰۶۰۹۵
۱۳:۲۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۳

شیعه نیوز | عبدالحق آخند، همکار معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور حکومت طالبان، در رأس هیئتی بلندپایه به دعوت رسمی ایران وارد تهران شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، عبدالمتین قانع، سخنگوی وزارت کشور حکومت طالبان، اعلام کرد که هدف از این سفر، گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: