سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

سرویس عکس

سرویس فیلم

صوت

سردبیر

صفحات داخلی

ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا برمی‌گردد

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا برمی‌گردد.
کد خبر: ۲۶۸۲۳۹
۱۲:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا برمی‌گردد.

 عباس شیراوژن، سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توئیتی برخی نکات مطرح شده در جلسه امروز ششم فروردین ستاد ملی کرونا را اعلام کرد و نوشت:

۱ ـ ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا برمی‌گردد.

۲ ـ مجددا تأکید می‌شود که مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهند بود. هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

۳ ـ عادی‌انگاری نشود؛ کرونا تمام نشده است اما کار، آموزش، تحصیل و زندگی پرشورتر و با نشاط‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

۴ ـ تقدیر و سپاس ویژه از کارکنان انتظامی، سازمان اورژانس و همکاران بهداشتی و درمانی برای زحمات و خدمات ویژه در ایام نوروز.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: