سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

خانواده

شیعه شناسی

عکس

فیلم

دیده بان

پادکست

#الحاشیه

سردبیر

中文

صفحات داخلی

هارپ چیست؟

کد خبر: ۱۲۶۶۳
۰۴:۱۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۸۸

به گزارش «شیعه نیوز»، هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere)  و  مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن"  به منظور  کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.

 
 
به صدای هارپ گوش دهيد 

( توضيح آنکه: جنگ هايی که از  امواج "راديويی"، "ليزر" و "نيروی مغناطيس" برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم  Star War گرفته اند)

آیونوسفیر چيست و کجاست؟

لایه ی آیونوسفیر در بالاترین لایه ی اتموسفیر (Atmosphere) قرار دارد.

 

این لایه تشعشات خطرناک "ماورای بنفش" و "اکس ری" خورشيد را  جذب کرده  و مانند سقفی از ورود آنها به زمين جلوگيری می نمايد تا زندگی بر روی کره زمین امکان پذیر گردد. همچنین به دليل محیط الکتریکی موجود در آيونوسفير  از اين لايه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود. اگر این لایه به هر دليلی دچار اختلال شود تاثيرا ت بسیار زیادی بر روی زمین گذاشته و زيستن را مختل می کند.

لايه آيونوسفير چه ارتباطی به هارپ (HAARP) دارد؟

سیستم هارپ (HAARP) طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه های اين تاثيرات قرمز و گداخته شدن و يا ذره بينی نمودن لايه را ميتوان نام برد.

این سیستم در حال حاظر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (١٨٠ برج آنتن آلومنيومی به ارتفاع ٥٠/٢٣متر) تشکيل و برروی زمينی وسيعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گرديده است.

این آنتن ها امواج مافوق کوتاه  ELF/ULF/VLF  را تولید و به آیونوسفیر پرتاب می کنند.

 
 
 
آنتن های هارپ (HAARP) در آلاسکا

اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آيونوسفير و بازگشت به زمين قادر اند نه تنها به عمق دريا بروند بلکه فرا تر رفته و به اعماق زمين نيز وارد ميشوند و عملکرد آن بمانند "راديو ترموگرافی" (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژيست ها برای  اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده می کنند.  وقتی يک موج کوتاه "راديو ترموگرافی" به داخل زمين فرستاده ميشود به لايه های مختلف برخورد کرده و آن لايه ها را به لرزه می آورده و از لرزش صدايی با فرکانسی مخصوص توليد و به سطح زمين باز ميگرداند و ژئولژيست ها از صدای بازگشتی قادرند مخازن زيرزمين را شناسايی کنند.

با اين تفاوت که راديو ترموگرافی سيستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لايه های زير زمينی را به لرزه درمی آورد و حال آنکه هارپ سيستم فوق الاده پیشرفته تری است که همان لايه های زمين را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با ١,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (یک میلیارد)  تا ,١٠,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (ده میلیارد) وات بلرزاند! بدیهی است که هر چقدر قدرت امواج بیشتر می شود, تاثیراتش بر روی آیونوسفیر و اثرات ذره بینی آن بالاتر می رود. هدف از استفاده از این قدرت چیست؟

از نمودار فوق متوجه می شويد که آيونوسفير گداخته شده (به رنگ قرمز ديده می شود) و سپس مثل يک قلب شروع به تپش ميکند و از اين تپش ها، فرکانس های فوق کوتاه توليد شده که پس از اصابت به زمين به  داخل آن نفوذ مينمايد و در توضیحات زیر مشاهده خواهید کرد که چگونه از اين فرکانس فوق کوتاه و نيرومند، زمين زلزله و خرابی توليد ميگردد.

برای درک چگونگی ايجاد زمين لرزه يک مثال بزنم: وقتی شخصی صحبت ميکند، اول تارهای صوتی او ميلرزند (مثل لرزش های ايجاد شده در آيونوسفير). از اين لرزش فرکانس صوتی توليد شده و پس از اصابت به پرده گوش شنونده، پرده گوش او را ميلرزاند (مثل به لرزه در آوردن لايه های زير زمين به سبب اصابت فرکانس های توليد شده از آيونسفير) و سپس در گوش صدا توليد شده و شنونده آنرا به شنود.

با کمی فکر کردن می توان متوجه این شد که تکنولوژی هارپ "با ويژگی معادن يابی" برای پیدا کردن مخزن های گازی و نفتی ساخته نشده است! زیرا برای پیدا کردن مخازن نیاز به یک میلیارد وات نیست و يک ترموگراف برای اين کار کافيست. با توجه به تاثیرات هارپ بر روی آیونوسفیر و نهایتا تاثیرات آن بر روی زمین و وضعیت آب و هوا، می باید در مورد این تکنولوژی کمی جدی تر فکر کنیم. این تغییرات شامل خشکسالی در مناطقی که تا به حال بی سابقه بوده است، بارندگی های سیل آسا در جاهایی که به خشک بودن معروف هستند، طوفان ها و سونامی ها و ساده تر از همه ایجاد زلزله را ميتوان برای هارپ به شمار آورد.

ناگفته نماند که امواج بازگشتی از آيونوسفير، پس از ورود به عمق دريا ميتوانند صدمات جانی برای موجودات دريايی، به خصوص نهنگ ها و دلفین ها را در بر داشته باشند.

توضیحات کوتاهی در مورد برخی از کاربرد های هارپ به شرح زيراند:

 ١-  ايجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از ١ تا  ٢٠ هرتس به توسط  آيونوسفير، که با برخورد امواج هارپ توليد شده و سپس به زمين فرستاده می شود و تا اعماق ٣٥ کيلومتری زمين نفوذ نمايد که پس از برخورد  به لايه های مختلف زير زمينی توليد صدا نموده و در پی آن ايجاد زلزله می نمايد.      برای تعاریف "فرکانس باند" ها به اینجا اشاره کنید.

٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان (Sichuan) در چين در سال ٢٠٠٨، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده میشد و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست.       فیلم کوتاهی از این گذاختگی را تماشا کنید.
 
٢-  با قابلیت تکنولوژی "ترموگرافی" می تواند کلیه اطلاعات معدن های زیر زمینی کره زمین را در اعماق کم شناسایی کند و کلیه تاسیسات زیر زمینی کشورهای دیگر را دقیقا زیر مطالعه قرار دهد.

٣- ايجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سيل ها، طوفان هايی نظير طوفان کاترینا در نیواورلئان (New Orleans) طوفان گانو عمان .

٤- انتقال نيروی برق از محل تاسيسات هارپ به نقطه ی ديگر از زمين و همچنين انتقال  برق از زمين به ماهواره ها.

٥- ايجاد اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ايجاد "غش" و توليد  "وهم" در مغز انسانها.

٦- ايجاد اختلال در جريان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپيوتر هواپيماهای مسافربری (مقاله ای از شرکت بوئينگ (Boeing) در اين رابطه بخوانید)، جت های جنگنده، کشتی ها، زير دريايی ها و غيره.

٧- ايجاد انفجار های عظيم زیر زمينی با قدرت بمب های اتمی و بدون توليد اشعه های راديو اکتيو (Radioactive).

٨- اختلال درعملکرد طبيعی آيونوسفير که چرخش زمين را در کنترل دارد. احتمال بسيار ميرود که درصورت دستکاری های متناوب تاثيراتی در حرکت چرخشی زمين ايجاد گردد، بدين صورت که يا چرخش را سرعت بخشيده و يا کند نمايد.

٩- ايجاد ديوارهای راديويی ضد هواپیما و ضد موشک.

می توان به راحتی گفت که همه اسلحه های جنگی معمول و متداول امروزه در مقابل با اين تکنولوژی جديد کاملا متروکه به شمار ميايند به گونه ای که "هارپ" ميتواند با يک عملکرد کليه کامپيوتر های يک هواپيما را از فواصل دور از کار انداخته و آنرا سقوط دهد.

با دقت متوجه ميشويد هارپ استفاده های زیادی بعنوان تهديد و يا سرکار گذاشتن کشورها دارد. مثلا می خواهند به کشوری حمله کنند در اين صورت برای جلوگيی از مزاحمت احتمالی کشور همسايه برای آنها زمين لرزه آورده و با سرکار گذاشتن آن کشور، برنامه های شوم خود را اجرا کنند.

در اين مقاله ما فقط  به نکته ١،یعنی فقط در رابطه با ايجاد زلزله بتوسط  هارپ اشاره میکنیم.

در ابتدا نگاهی می کنیم به تعداد زمین لرزه هایی که در بیست سال اخیر در ایران رخ داده اند. این اطلاعات را از وب سایت "پژوهشگاه زلزله شناسی ایران"  به دست آوردم. این نمودار با توجه به تعداد زمین لرزه های بالای 3 ریشتر تهیه گردیده است.نکته ی مورد توجه اینجاست که سیستم هارپ در سال ١٩٩٨ (١٣٧٧) تکمیل شد و این مصادف با سالیست که از آن به بعد به تعداد زمین لرزه ها در ایران اضافه شده است.

 
همان طوری که مشاهده می کنید، تعداد زمین لرزه هایی که در ایران در بیست سال اخیر آمده است رو به بالا بوده. محاسبات من اینگونه نشان ميدهد که:
 

٧/٢٠٨  میانگین  بین دهه ی ١٣٦٧-١٣٧٧

٤/٦٣٩  میانگین بین دهه ی ١٣٧٧-١٣٨٧

افزایش در دهه اخير برابر با :   ٤/٢٠٦ درصد

برای مقایسه نگاهی می کنیم به تعداد زمین لرزه های بیست سال اخیر در نیوزیلند که یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیا می باشد. اطلاعات را از وب سایت "جی ان اس - نیوزیلند" به دست آوردم.

 

٣/١٥٥٩٣  میانگین  بین دهه ی ١٣٦٧-١٣٧٧

٢/١٥٢٠٦  میانگین بین دهه ی ١٣٧٧-١٣٨٧

کاهش در دهه اخير برابر با ٤٦/٢ درصد

اگر به نمودار زلزله در آلاسکا، که مجموعه ی هارپ در آن واقع است دقت کنیم متوجه افزایش بسیار غیر طبیعی را در سال ١٣٨١ مشاهده می کنیم که تعداد زمین لرزه ها به یکباره چهار برابر سال های قبل می شود. این تغییر ناگهانی شاید به دلیل آزمایشات تحقیقاتی مسئولین هارپ در این ایالت باشد. اطلاعات زير از از وب سایت "مرکز اطلاعاتی زمین لرزه آلاسکا" به دست آمده است.

٩/٤٧٧٣ میانگین  بین دهه ی ١٣٦٧-١٣٧٧

٤/١٨٦٥٨ میانگین بین دهه ی ١٣٧٧-١٣٨٧

افزایش در دهه اخير برابر با : ٨/٢٩٠

چرا درصد زلزله ها در عمق ١٤ کيلومتر در ایران اينگونه بالا رفته اند؟

 در حين جستجو ها به يک عدد ويژه ای برخورد کردم که به نظرم  غير واقعی رسيد. سئوالی برايم پيش آمد که چگونه اغلب زمين لرزه ها در چند سال اخير در ایران در عمق ١٤ کيلومتر اتفاق افتاده اند؟ و وقتی نگاهی به دهه قبل انداختم متوجه شدم که عملا درصد زمين لرزه ها در این عمق يا صفر بودند و يا حد اکثر تا دو درصد.
 
ياد آور می شويم:  زمين لرزه های خطر ناک در لبه های "رگه گسل"  يا "Fault lines" توليد ميگردند.

ارگ بم چه شد؟

در اواخر آذر ماه ١٣٨٧ در اینترنت به دنبال مطالبی در مورد زلزله در ایران بودم، که به تالار گفتگو وب سایت پی سی ورلد رسیدم. در آنجا به مطلبی که شخصی با نام  "عادل کهن" (adelkohan)  در مورد وقوع زلزله های پی در پی بندر لنگه نوشته بود برخورد کردم  که در زير مشاهده می کنيد:

من ساکن بندرلنگه هستم، شهری کوچک در کنار خلیج فارس. دو هفته قبل زلزله زیاد میومد که کمتر از 3 ریشتر بود. این زلزله ها تا دو هفته ادامه داشتند. در موقع زلزله بعضی از قسمت های دریا برای چند لحظه قرمز میشد و در این دو هفته ماهی ها میمردند و بعضی ها هم سوخته بودند. بعد چند روز بوی بد (مثل بوی فاضلاب) از طرف دریا به سمت شهر اومد.
در اخبار استان گفته بود که این به خاطر جلبک های سمی در دریا است (که من در این ٢٧ سالی که در بندرلنگه بودم جلبک سمی نشنیده بودم). بعد از این اعلام کرد که ماهی های بعضی مناطق استان را کسی مصرف نکند.
من یک تکه از فیلم حادثه عجیب که در دریا رخ داده می گذارم و نگاه کنید.
من خودم وقتی یک هفته زلزله پشت سر هم میکرد گفتم حتما کوه آتشفشان توی دریا است. حالا نظر دوستان چیه...

برای تماشای این فیلم کوتاه به اینجا اشاره کنید.

این کلیپ کمتر از یک دقیقه است و تماشای آن به شما توصیه می شود. هنگام تماشا به قرمزی روی سطح آب دقت کنید.

دلفین های چه شدند؟

در سال ١٣٨٦ , ١٥٢ دلفین در خلیج فارس به طور غیر منتظره در دو نوبت به فاصله یک ماه مرده و به ساحل دریا کشیده شدند. دسته ی اول شامل ٧٩ دلفین و دسته دوم هم ٧٣ دلفین بود.

دلیل های مختلفی برای مرگ این دلفین ها آورده شد ولی اگر از من می پرسید هیچ کدام قانع کننده نیستند. این دلفین ها کاملا مشخص است که سوخته اند! اینکه "خودکشی" کرده اند، یا اینکه به خاطر "فعالیت های صیادی" مرده اند جوابگوی سوختگی بدن های آنها را نمیدهد!

به گزارش خبرگزاری آفتاب "علت مرگ ٧٣ دلفین دیگر كه یك ماه پس از حادثه نخست رخ داد را نیز این كارشناسان بین‌الملللی در گزارش خود،  ‘عوامل طبیعی’ اعلام كرده‌اند كه در این گزارش هنوز عوامل طبیعی ناشناخته است و می‌تواند ‘شوک’ یا ‘استرس’ باشد كه در نتیجه آن یكی از دلفین‌ها به سمت ساحل آمده و مابقی نیز به دنبال آن آمده‌اند یا یكی از آن‌ها برای شكار ماهی به سمت ساحل آمده و بقیه نیز آمده‌اند و در ساحل كه شیب ملایمی دارد، گیر كرده‌اند." ٢/١٢/١٣٨٦

آیا پاسخ به سئوال مرگ دلفین ها در خیلج فارس "هارپ" نیست؟

 آیا این اثر سوختگی نیست؟

هارپ (HAARP) یک پروژه ايست که مسئولين اعلام کردند برای "بررسی و تحقيق" درباره لایه ی آیونوسفیر بر پا شده است. ولی در واقع اين يک سلاح پیشرفته ی جنگی جدید است که کلیه ی اسلحه های صده ی قرن بیستم را فلج می کند. هزینه های این پروژه مشترکا از طرف نیروی هوایی آمریکا، نیروی دریایی آمریکا، آژانس تحقیقاتی پروژه های دفاعی پیشرفته ی آمریکا و دانشگاه آلاسکا است. لازم به یادآوریست که سیستم "هارپ" در کشورهای گرین لاند، نروژ، روسیه و همچنین در روی بعضی از ماهواره ها به جهت فلج کردن سيستم راديويی هواپيما ها و نهايتا سقوط آنها استفاده ميگردد.

نتايج:

همانطور که گفته شد ارتعاشات راديويی هارپ باعث سرخ شدن لايه آيونوسفير شده و اين لايه را  به نوسان در می آورد.اين نوسانات به نوبه خود موجب صدا با فرکانس های کوتاه از ١ تا ٢٠ هرتس می شوند که فرکانس

(Extremely Low Frequency/Ultra Low Frequency   ELF/ULF)  نام دارند. این فرکانس ها پس از نفوذ به زمين، زمین زلزله ايجاد می کنند.

با توجه به ازدياد درصد زلزله در سطح ايران در دهه اخير نسبت به دهه پيشين که متجاوز به ٤/٢٠٦ % بوده است ميتوان به وجود تاثيرات ديگری در ايجاد زلزله های مصنوعی پی برد، خصوصا آنکه اين ازدياد پس از آغاز فعاليت های هارپ واقع شده اند.

پیشنهادات برای پیش اخطار:

اینکه همه باید در مورد هارپ و ماهواره هایی که دارای چنین تکنولوژی هستند کاملا آگاه و مطلع باشند هیچ شکی نیست و قصد من در جمع آوری این اطلاعات صرفا به همین منظور نیز بوده است. بنابراین تقاضای ما از شما خواننده ی محترم با فروتنی چیزی جز این نیست که آنچه را که در این مقاله خوانده اید به دیگران انتقال دهید.

برای پيشگيری و دريافت پيش اخطار از اين قبيل زلزله ها ميتوان ايستگاهايی در حوزه های وسيع تاسيس و بکار گرفت و با اندازه گيری فرکانس صداهایی که از آسمان می آید به  بروز  این زلزله پی برد.

زمان دريافت پيش اخطارهای ELF بين ١٥ دقيقه تا ٣ ساعت قبل از وقوع زلزله متغير است. زلزله ی چین 30 دقیقه پس از مشاهده ی سرخی آیونوسفیر به وقوع پیوست.

اندازه گيری فرکانسELF/ULF  در جاهايی که خالی از فرکانسهای مزاحم ديگر از قبيل برق فشار قوی، فرودگاه ها، ايستگاه های راديويی و تلفنی ميباشد، انجام پذير است.

نمونه ای از يک دستگاه ELF/ULF  سنج دستی و يک دستکاه Magnetometer را در زير مشاهده ميکنيد. برای اطلاعاب بيشتر بر روی آنها اشاره کنيد.

 
 

 
                                  ELF/ULF Receivers 0.01Hz-40Hz                        Bell-5180-Magnetometer               
                                     
ویدیوها و کتاب هایی از محققان خارجی به زبان انگلیسی:

در مورد "هارپ" کتابی بنام  Angels Don't Play This HAARP  بتوسط Dr. Nick Begich  نوشته و بر مبنای آن دو ويديو،  يکی در سال ۱۹۹۵ بنام  Angels Don't Play This HAARP و ويديوی ديگری در سال ۲۰۰۸ بنام  Angels Still Don't Play This HAARP تهيه شده است.

در مورد جنگ ويتنام (Vietnam) و باران های سيل آسا و دستکاری آب و هوا به توسط آمريکا (اغلب باران های استوايی از طريق ماهواره و سمپاشی از هواپيما بر روی ابر ها ايجاد می شدند) آقای دکتر  باب فيتريکاس (Dr. Bob Fitrakis) کتابی بنام Weather Modification & Full Spectrum Dominance نوشته و فيلمی از کنفرانس خود در اين زمينه  تهيه کرده که بخشی از آن را در کليپ ويديويی بنام THE MAD WHITE HOUSE WILL USE LASER WEAPONS ميتوانيد مشاهده کنيد.    

مقاله ای در مورد عملکرد هارپ در دانشگاه استانفورد (University of Stanford) به نام HAARP PROJECT تهيه شده است که فقط به جنبه تحقيقاتی هارپ نگاه می کند و به جنبه های غير انسانی آن توجهی نشده است.

سوالی به بقاء موجوديت و در آينده ای نه چندان دور؟ به اينجا HAARP WORLDWIDE اشاره کنيد.

برای پيوند های مطالعاتی امواج راديويی زير فرکانس 22KHz به اینجا اشاره کنيد.

دومای روسیه به هارپ چگونه فکر میکند؟

اعتراض شرکت  بوئينگ (Boeing) به هارپ در اين رابطه بخوانید.

ویلاگ از ثریا

انتهای خبر/ م . ب

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴۱۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۱۵
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
سلام. از فروردین ماه سال ۹۹ با شما صحبت می کنم. تا به الان هیچ گونه اعلام رسمی نسبت به اینکه آمریکا این قدرت را دارد مشاهده نکرده ام.اینکه آمریکا بخاطر منافعش ایران را نمی زند حرفی است که شاید خود آمریکایی ها هم به آن بخندد. آمریکا بیش از چهل سال است که به نحوهای مختلف با ایران درحال جنگ است. از هشت سال جنگ ایران و تحریم ها گرفته تا توطئه ها با شبکه های ماهواره ای و پشتیبانی از داعش و فتنه های داخلی. ایران و کره ی شمالی و چین و یمن و حزب الله و روسیه به عنوان دشمنان شماره یک آمریکا بحمد و لطف الله و به کوری چشم شیطان روز به روز قدرتمندتر شده اند و در حال عقب راندن آمریکا و اروپا در جبهه های مختلف هستند و هیچ هارپی آنها را نابود نکرده. ماشاءالله و لا حول و لا قوة الا بالله سوریه آزاد شد، عراق آزاد شد، انصارالله یمن در داخل پیشروی می کند و حالا موشک بالستیک پرتاب می کند، زِبارِ آمریکا در رفته و مجلسش اشغال شد. ایران هم پهپاد فوق پیشرفته ی آمریکا را زد و هم پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد و فن آوری های نوین نظامی آمریکا هیچ کاری نتوانست در جهت جلوگیری از آن انجام بدهد. اللهم عجل لولیک الفرج
رامک نراقی
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
اگه هارپ واقعیت داشته باشه فقط فقط کره شمالی و رئیس جمهور دیوانه کره شمالی میتونه این تکنولوزی را با موشک منهدم بکنه . بهش این اخبار رو برسونید تا از پس هارپ بربیاد
پوریاتراقیان
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
واقعا مقاله جالب و شگفت انگیز و پر محتوایی بود. دستت درد نکنه
رضا
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
قابل توجه تمامی دوستان و صاحب نظران این صفحه لازم به ذکر است که هرگونه جعل و نشر اکاذیب دولتی جرم محسوب میشود
رضاب
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
سلام
به نظرم باتوجه باوضعیت فعلی آب وهوایی بدنیست یکی از بورینگ هابیاداون عکس اصل مطلب روکه اابرهاگرفته شده و2حفره گردوسط ابرهاهست روتفسیرکنه مخصوصاکسانی که باعنوان ناشناس مثلافقط نوشتن تائیدمیکنیم یانمیکنیم!!!
راهنمایی:پیدایش2دریاچه آب شیریو وآب شوردرکنارهم طبق روایات قرآنی هم مبحث مشابه این است البته بایدبه رنگ ابرهاوتفاتش درکیفیت بالاتماشاه بشه
موفق باشیم
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
سلام
سایت خوبی دارید امیدوارم موفق باشید
http://ariyaemen.com/ این آدرس سایت مااست
خوشحال میشیم که به سایت ما هم سر بزنید
ممنون
ناشناس
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
در سال ۹۱ زلزله آذربایجان هم چند ثانیه قبل زلزله صداهای مهیبی از زمین میاومد
MRDigital
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اگه دقت کنید زلزله کرمانشاه بعد از شلیک موشک به داعش بود.
آمریکا میخواد سیلو های زیرزمینی موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رو پیدا کنه و با موشکی که زمین رو میشکافه و تو عمق زمین منفجر میشه بزنه ولی عمق این تونل ها وسیلو ها بیشتره و قدرت هارپ بهش نمیرسه اللخصوص که پوشش حفاظتی داره.
ناشناس
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
به نظرم که واقعیت داره
علی
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
و الآن آخرای سال 1936 هست

به لطف اون ... ها نه بارون درستی اومد و نه برف
زهرا
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
زلزله های پیاپی کرمانشاه و بعدش کرمان تهران کرج قم و و و......بدبین نیستم ولی اگه اینا بخاطر گسل بود...اگه طبیعی بود اگه بخاطر حرکت صفحات زمین بود چرا فقط توی ایران اتفاق افتاد؟؟درطول 1 ماه توی نقاط مختلف کشور زلزله های زیادی اومد....یعنی نباید هیچ جای دیگه ی زمین تکون میخورد؟ مگه فقط ایران روی گسل بود؟؟؟؟غیرطبیعی بود بخدااااااا
حسن
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
هارپ ک هیچ اگه ملعونهای امریکایی چیزایی میلیونها برابر قدرتمندتر ازهارپ داشته باشند اونی که باعلم الهی صحبت میکرد فرمود
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
اما تحقق این وعده الهی امام عزیزراحل یه شرط کوچیک داره
ایمان وتوکل ب خدا وتوجه به اقتدار خودیها
ایا ماازکره شمالی کمتریم ک شیطان اکبر وطاغوت اعظم رو بغلط کردن واداشته یادتون رفته چطور کره رو تهدید میکرد وباآزمایش دو تا موشک توسط کره بکل واداد وب غلط کردن افتاد
آیامااز کره شمالی کمتریم
ان تنصر الله ینصرکم ویثبت اقدامکم

نصر من الله وفتح قریب اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
فرهاد
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
این از سیاست های امریکاست که خودش رو خیلی خیلی بیش از آنچه که هست نشون بده تا تا در ملت های دیگه وادادگی و ترس از ابر قدرت ایجاد کنه تا همه تسلیم قدرت برتر دنیا بشن اگر امریکا به چنین تکنولوژی مخربی دست پیدا کرده بود این همه کشته در عراق نمیداد این همه جلوی چین و روسیه دست و پا نمی زد بلکه با این تکنولوژی خیالی تمام سلاح های دشمنانش رو از بین می برد .سری به سایت های انگلیسی زبان بزنید و ببینید که این هارپ یک پروژه تحقیقاتی بیشتر نیست و تمام فدرت آن همان کشف منابع زیر زمینی در دنیاست تا بعد با سیاست های خود و با تحریک عده ای
غرب گرای خود باخته و با انقلاب های مخملی در کشورهای مورد نظر قدرت و نفوذ پیدا کنند و بی از پیش آنها را غارت کنند.قوی باشید و از این غول پوشالی ولی حیله گر و جنایت کار نترسید.
فاطمه
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
هارپ،،،
از هر تکنولوژی ای به شیوه بسیار بد استفاده میکنن
خدا بخیر کنه این زلزله های ساختگی که فراوون شده و کرج هم که روی ویبره هست
محمد
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
امریکا خیلی قدرمنده بره جنگل های کالیفرنیا رو خاموش کنه که دو هفته ای میشه داره تو اتیش میسوزه
عرفان
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
من دیگه واقعا به هارپ اعتقاد دارم ما ساکن تهرانیم و این زلزله هایی که اومد و متنی که تو سایت شما خودنم شک ندارم که کار دستگاه هارپه البته سه چهار سال پیش یکی از دبیرامون که واقعا اطلاعاتش درباره این زمینه خوب بود بهمون میگف که همچین دستگاهی وجود داره و میتونن تو ایران زلزله به راه بندازن
عرفان بارانی 16 ساله از تهران
ناشناس
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
با سلام و ممنون از اطلاعاتي ك گذاشتين،فقط الان دارم حسرت ميخورم كه ما چوب بستني نميتونيم توليد كنيم و بايد از كشورهاي ديگه وارد كنيم اون ها هم...خنده داره منتها خيلي تلخخخ
علی
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
ما در برار آمریکا مثل پشه در برار انسانیم نباید اینقدر قولدور بازی در بیاریم بدونید که این هشدار هایی که امریکا داره میده واسه اینه که بفهمیم ما اونقدر غول نیتیم و در آخر ما هستیم که تسلیمه آمریکایی ها میشیم
حسین قمری
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
تمام اینها جنگ روانی است اگر امریکا ذره ای مطمئن بود که می تواند ایران را شکست دهد لحظه ای درنگ نمی کرد امریکار می داند ایران چه قدرتی داره به این حرفها گوش ندهید که خیلی خنده دار است سلاح ایمان ما از هارپ قلابی امریکا قویتر است .
اسماعیل پورحیدری
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
سلام عرض میکنم خدمت همگی با تحقیقاتی انجام دادم طی چند سال اخیر بدون شک آمریکا دست به تکنولوژی فرا زمینیها پیدا کرده البته با همکاری خود فرا زمینیها و حتی به زور . بهتر آن است معلومات خودتونو بیشتر کنید در مورد منطقه 51 و فرازمینیهایی که طی چند هزار سال در کره زمین مشغول به فعالیت و تحقیق روی ما انسانها هستند را دنبال کنید و بدانید که فرا زمینیها وجود دارند. و تکنولوژی که آمریکا طی سالها بدست آورده به کمک علم فرازمینیها بوده . فقط نمیدونم سران قدرت کشور ما هم با آنها ارتباط بر قرار کرده اند یا نه و چرا صداشون در مورد منطقه 51 بلند نشده چطور آمریکا از اتم ما ایراد گرفته ولی ما تو هیچ نشستی در مورد منطقه 51 صحبتی نکردیم . امید وارم در راستای این علم بشریت نابود نشه . چون اوضاع خیلی داره فرا تر از این حرفا برای آمریکا خوب جلو میره
حسن موسوی
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
دوستان گرامی یک هارپ خطرناک تر از هارپ آمریکا در ایران وجود داره که امواج شدیدتری می فرسته و این بالاها سر همه ما میاد و اون هارپ فساد هست که اگر کمی تقوا داشته باشیم مطمئن باشید از قدرت این هارپ کاسته میشه و خدا اون رو به سمت آمریکا می فرسته
نیما
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
قابل توجه کسانی که باور نمیکنند
این همه زلزله تو این دو ماهه اخیر یعنی طبعیه ؟ تو کل تاریخ جغرافیای ایران بگردی این همه زمین لرزه به این تنوع مکانی تا حالا سابقه نداشته و الان هم که تهران ....
فاطمه
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
قابل توجه دوستانی که میگن واقعیت نداره از تاریح ای مسیج برگردید ۱ ساعت قبل که مقاله ای جدید دررابطه با هارپ برای نابارور کردن ابر ها منتشر شد
حدی گرفتن چیزی ازتون کم نمیکنه
ناشناس
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
ممنون از اطلاعات خوبتون .لطفا علنی اطلاعات بدهید
یه بی عقل
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
باز هم توهمات ملت بیدار ما
مصطفی
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
سلام واقعا حقیقت داره پدیده ی هارپ چون پس لرزه اونم ۵۶۰ بار اصلا طبیعی نیست
جعفر
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
سلام .این حرفها یعنی بازی کردن با احساسات مردم ایران . امریکا به زود باوری و دل رحمی مردم ایران پی برده و هدفش سو استفاده از سادگی مردم ایران است .زلزله از انرژی ازاد شده زیر زمین به وجود می آید که اگ این انرژی زیر زمین آزاد نشود نه یک شهر بلکه کل دنیا نابود میشود .تا این دنیا هست بلایای طبیعی هم هست مثل زلزله .ما مردم زود باور نباید به این مزخرفات درست شده دشمنان اهمیت بدهیم هدف انان بازی بااحساسات مردم ایران است
آرش
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
درود بر شما
بسیار مبالغه آمیز بود.
هارپ یک پروژه تحقیقاتی است و اکنون نه تنها سری نیست بلکه قابل دسترسی دانشمندان است و جالبه بدونید دکتر علی نیری در یک مصاحبه ای اخیرا اظهار نمودند از سال دوهزارو چهارده دیگرآمریکا علاقه ای به این پروژه ندارد و این پروژه صرفا به خاطر مقابله با تاثیر امواج ناشی از فعالیتها و زبانه های خورشیدی طراحی شده بود که موجب اختلال در سیستمهای الکترونیکی و رادارها و موبایل و اینترنت و غیره داشته.بقیه اش داستان سازی است مانند مثلث برمودا و داستان جزیره خضرا.پایدارباشید
ناشناش
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
نظرم اینه خیلی واضح زلزله کرمانشاه طبیعی نیست من خودم زلزله زده ام و نورو مشاهده کردم. ودگر هیچ.تا این ماه سال باید ده تا بارون میزد هنوز نم نزده از آشمون حالا هی بگین مرگ بر آمریکا تا داغون ترمون کنه
الناز
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
یک شنبه کرمانشاه رو زلزله زد هر چی که بود هارپ مارب نمیدونم من فقط میدونم خعلی ها کعبه ی زندگی شون رو از دست دادن خعلی ها رفتن یتیم خونه تویی که با فنجون قهوه ت نشستی جلوی شومینه و داری همه چی رو نیندازی گردن آمریکا کاش یک بار تو نماز جماعت برای مردم دنیا آرزوی خوشبختی میکردی شاید همون هارب موج مثبت دریافت میکرد و نمی زد ب مردمانی که نه هارب دلیل کشته شد نشون نه آمریکا ن انگلیس بلکه معماری که ی بتن کمتر ریخته همین .......وطنم تسلیت
مجتبی
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
و هم اکنون اواخر سال ۹٦
زلزله کرمانشاه با ۳۰۰ پس لرزه
وامشب زلزله اردبیل
داشتم اخبارو میدیدم یهو از هارپ شنیدم سرچ کردم ب اینجا رسیدم .
ایران هم کم کم داره رو میکنه داشتن این سلاح رو با این زلزله هایی ک پیاپی میزنه تو عمق کم زمین و وجود گار یگان ویژه تو اون مناطق و همش دارن یچیزیو اونجا مخفی میکنن فقد ب بهانه امنیت کمک هایه مردمی
پرسام
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
در بم بلافاصله بعد زلزله با تریلی یخ میبردن خارج شهر در یک نقطه نامعلوم خالی میکردن یا موقع زلزله شاهد نور بسیار زیادی در آسمان بودیم و روز قبل از زلزله از آسمان ريزگرد میومد.آیا این موارد به هارپ ارتباطی داره?اون زمان یادمه مردم محلی از آزمایش هسته ای می گفتند و اعتقادی به زلزله نداشتند.
مهتاب
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
سلام
زلزله پدیده طبیعی است که همیشه بوده و هست و متسفانه خواهد بود
صد ها سال پیش و حتی هزاران سال پیش هم زلزله آمده
در قرآن هم که هزار و چهارصد سال پیش نازل شده ، راجع به زلزله آیه و سوره وجود داره
این طور نیست که بگین هارپ باعث شده
مگه صد ها سال پیش که زلزله می آمد ، هارپ بود ؟
این شایعات رو میگن که خودشون رو بزرگ جلوه بدن و بگن که ما خیلی قدرت مند هستیم و باعث وحشت و رعب بین مردم بشن و اتحاد مردم رو از بین ببرند
از آمریکا غول بی شاخ و دمی درست نکنید
شهرام
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
سلام دوستان اگه کارایی هارپ رو میخوایین ببینین بازی کال آف دیوتی شش هست تو اون بازی ده سال پیش گذاشته شده
ترانه
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
با سلام
والا این تغیرات آب و هوایی که حتی مانع بارش باران و برف شده و فقط و فقط ایران رو درگیر کرده ، بی ارتباط با این موضوع نیست.تا سال 84-83 بارندگیها اگه نگیم عالی ولی نرمال بود و از اون زمان هی توی بوق و کرنا کردن که ایران داره وارد یه خشکسالی 30ساله میشه و همه چیز کاملا برنامه ریزی شده و از قبل تعیی شده بود . ما ساکن استان همدان هستیم و در اوایل دهه ی 80 ارتفاع برف در ارتفاعات استان به یک و نیم تا دو متر می رسید اما الان کاملا خشک و بی آب شده و در طول شبانه روز ما ده ساعت قطعی آب داریم . این یعنی از بین بردن مردم و یک زلزله با آمار کشته های نامعلوم.
کاش مردم رو کودن و احمق فرض نکنند و با واقع نمایی جهت برخورد صحیح و منطقی با مشکلات آگاهی بدن و راهکار درست بهمون ارائه کنند.
یوسف گلی
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
چیزی که نمیشود منکر ان بود وجود تکنولوزی هارپ است
من با نظر جاوید منتظران موافقم که دلایل سیاسی در کردستان عراق و ایران و جنگ ایران و کردستان عراق و نابسامانی های موجود نیاز اساسی به یک تغییر سیاسی و جوی حاکم براین مناطق داشت و ان هم ایجاد زلزله در مناطق کردنشین استقلال طلب است
نکره
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
بله بله این توفان ایرما هم کار ایران بود زدیم شتک کردیم آمریکارو.بزودی شاهد چنتا آتشسوزی ناز هم از طرف گروه مجاهدین هارپ در آمریکا خواهیم بود.
محمد
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
سلام
با خوندن این مطالب من یاد سریال LOST و فیلم 2012 افتادم. به نظرم اینها فقط یک فیلم معمولی نیستن بلکه معرفی تواناییهای انسان و جهش تکنواوژی توی بعضی کشورها رو نشون میدن
نرگس
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
سلام دوستان تحصیلات من در زمینه امواج الکترومغناطیسی است. از نظر علمی این پدیده هارپ میتونه درست باشه. میشه با هدایت امواج و تشدیدشون نیروی مخربی ایجاد کرد. من ایلام هستم دیشب نزدیک شهر ایلام زمین رانش کرده. خود من صدای زمین موقع زلزله شنیدم و تقریبا بیشتر همشهریان نوری چند ثانیه قبل زلزله دیدن. برای هموطناتون در غرب دعا کنید!
ناشناس
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
خدا عاقبتمون به خیر کنه روز به روز بیشتر شبیه آدم آهنی و بدون قلب و دل می شویم .........
بابی
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا (به انگلیسی: High Frequency Active Auroral Research Program) معروف به هارپ (به انگلیسی: HAARP)، یک پروژه پژوهشی است که در سال ۱۹۹۳ برای بررسی و پژوهش دربارهٔ لایهٔ یونوسفر با استفاده از امواج رادیویی ELF/ULF/VLF تأسیس شده‌است
این سیستم در حال حاضر از یک مجموعه آنتن‌های مخصوص شامل ۱۸۰ برج آنتن آلومینیومی به ارتفاع ۵۰/۲۳ متر تشکیل شده که بر روی زمین پهناوری به مساحت ۲۳٬۰۰۰ متر مربع در آلاسکا نصب شده‌است. این آنتن‌ها امواج مافوق کوتاه ELF/ULF/VLF را با ۳٫۶ مگاوات[۲][۳] ERP تولید کرده و به یونوسفر می‌فرستن.
هارپ در دوران جنگ سرد با این هدف راه‌اندازی شد که روش‌هایی را برای ارتباط با زیردریاییهای مجهز به سلاح اتمی کشف کند. این زیردریایی‌ها در آن زمان اهمیت استراتژیکی فراوانی داشتند چرا که اصل «تضمین نابودی متقابل» در جنگ اتمی را محقق می‌ساختند.
حالا اینکه هارپ بتونه زلزله ایجاد کنه و یا موجب تغییراتی در آب و هوا بده و یا حتی بتونه ذهن انسانها رو کنترل و یا مختل کنه ، استفاده های جانبی از این پروژه هست.
در کل ما انسان ها وقتی یه تکنولوژی جدید میسازیم که میتونه برای ما خوب باشه ، بسرعت استفاده های منفی از اون هم آزمایش کرده و به عنوان سلاح پشت دستمون نگه میداریم .
این است قوی ترین اصل در جهان :
" اصل برتری یافتن "
امیدوارم ایران هم بتونه روزی به تکنولوژی هارپ دست پیدا کنه که انشالله میکنه / درست مثل تکنولوژی هسته ایی.
چون این برای بالانس و تعادل قدرت در جهان لازمه که ما هم داشته باشیم اونو.
شاد و تندرست باشید.
جاویدمنتظران
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
بی گمان زلزله ی کرمانشاه ایران با سلاح هارپ آمریکا صورت گرفته است، چرا که اصلی ترین نشانه ی آن(حفره ی هارپ) در آسمان سلیمانیه عراق و قصر شیرین ایران، در شب زلزله و و فردای زلزله کاملا پیدا بوده است...در واقع آمریکا که نتوانست به هدف اصلی خودش یعنی تجزیه منطقه برسد و شکل گیری کشورکردستان که مقدمه ای برای شکل گیری خاورمیانه جدید آمریکا است در هاله ای از ابهام قرار گرفته است، موجب شد که آمریکا از اسلحه مدرن هارپ در پشبرد اهدافش استفاده کند تا ضمن اینکه در ایران یک نارضایتی و انتقاد گسترده را از نظام، بدلایل مختلفی نیر چرایی عدم استحکام مسکن و چرایی نبود امکانات و . .. ایجاد بشود،بلکه مناطق کردنشین ایران نیز در پی زلزله و عدم کمک رسانی مطلوب، به لحاظ روانی مشوش و بی ثبات و نا آرام گردد که این تشویش و نارضایتی، حداقل می تواند موجب نارضایتی گسترده کردهای شیعه از حکومت گردد و حداکثر نیز ممکن است موجب شورش کردهای داخل ایران و نهایتا بهبود روند استقلال خواهی کردها در منطقه گردد.
بهروز
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
دانشمندان محترم ما اگه نخوایم برا آسایش بشر چیزی درست کنین کیو باید ببینیم نیگا چی قصد داشتین بسازین تهش چی شد شما همون کباب زن بسازین بهتره
نیما
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
(در واقع انرژی لازم را خود لایه آیونوسفیر تولید میکند و ما فقط توسط امواج رادیوئی تحریکش میکنیم تا بار الکتریکی موجود در آن آزاد شود....)
سید مصطفی
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
با سلام. خدمت دوستان عزیز عرض کنم پدیده هارپ از حدود ۲۵ سال پیش با سرمایه گذاری زیاد آمریکا و در منطقه آلاسکا استارت خورده،تکنولوژی بسیار پیچیده و با تولید انرژی فوق‌العاده زیاد و در نهایت استفاده آن در تغییر طبیعت کاربرد دارد. زلزله ساله۸۲ بم قطع به یقین محصول استفاده سلاح هارپ بر روی گسل موجود در منطقه که نیاز به مقداری انرژی که در حالت طبیعی تولید این انرژی بیشتر از ۵۰۰ سال نیاز داشت ، بود. الله اعلم. کشور خودمان به دنبال شکایت بود ولی متأسفانه بعلت آگاهی کم در مورد آن نتوانست ثابت کند. زمان شعار دادن به سر اومده،باید بجای شعار دادن،عملا سرمایه گذاری کرد تا مثل امروز کرمانشاه،دوباره بهت زده نشویم.
حمایت
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
مهم اینه که یک علم جدید بدست امده وباید ادامه پیدا کنه تا از شکم ای ن علم ماروبه پنجرره دیگری اشنا کندونباید جلو علم گرفته شودحتی امریکاجهت پیشبرد علم نوین باید ازهرداانشمندی درهرنقطهزمین استفاده کندچون امریکاست کهنطقه عطف پژوهش وتحقیقاتی علم دنیای ماست ازعلم هارپوادامه اوحمایت میکنم
ناشناس
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
کاش ادمین این سایت یه کانال تلگرام بزنه که راحت بشه اطلاعات رو به اشتراک گذاشت اگر هم گروه باشه در تلگرام که بهتر
نیلوفر
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
سلام.
قبل از زمین لرزه بم، که قرار بود این اتفاق واسه اصفهان بیوفته، ما از این جریان اطلاع داشتیم؛ ولی متاسفانه هرچی اطلاع رسانی کردیم که این یه ازمایش هست و باعث کشتار انسان های زیادی میشه؛ کسی باور نکرد.
علی
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
ماشالله این پست چقدر کامنت داره بعد از ده سال الان دارم کامنت میزارم، امشب یک زلزله اومد که تقریبا تمام خاورمیانه رو لرروند مرکزش هم در حوالی سلیمانیه عراق از نظر سیاسی هم اوضاع پیچیده ای در منطقه بوجود اومده شاید اینا بهم ربط داشته باشن خدا رو شکر زلزله امشب تلفات جانی خیلی کمی داشته ولی خیلی مشکوک هست
علی 2
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
زلزله امروز همون هارپ بود.
ناشناس
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
سلام الان که پیامو میزارم ساعت 10:40 دقیقه شب 21 آبان 1396. چند دقیقه پیش زمین زلزله شمال عراق رو لرزوند
درست بعد از خاتمه پیدا کردن اعلام استقلال کردستان عراق زمین لرزه ای که تا تهران رو لرزوند !!!!
الان دیگه مطمعنم که هارپ جدیه
ناشناس
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
سلام من میتونم را حل این مهم کشف و پیدا کنم به. شرطی که درکنار تیم دانشمندان و منابع سریع و آزمایشگاه های مجهز برای انجام این کار را در اختیارم بگذارن تضمین می کنم کل دنیارا شگفت زده کنم
عرفان
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
من با نیل موافقم .
همونایی که این سلاح ها رو ساختن بیشتر از من و شما از قرآن بهره بردند و عملیش کردند.
ولی به من و تو یاد دادند که قرآنو عربی روی قبرها و مزارها بخونیم بدون اینکه معنی اونو درک کنیم
پاپ
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
سلاحها و لوازمی که آشکار میشود و در روزنامه و ... نوشته میشود بدانید که پیشرفته ترین نیز وجود دارد
نیل
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
تا کی میخواین همه چیز و به اسلام و امام زمان ربط بدید تا یکی یه جای دنیا به یه تکنولوژی برتر دست پیدا میکنه عکس العمل مردم ایران دروغ کار آمریکا میخوان مار و بترسونن بزرگ نمایی میکنن ما خدا رو داریم انگار تو دنیا فقط ما هستیم که خدا داریم و ایمان داریم بقیه همه کافرن بسه دیگه ازین عقب ماندگی بیاین بیرون دنیا داره پیشرفت میکنه ما هنوز تو نون شبمون موندیم
ناشناس
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
تو جنگ های گذشته برای اینکه روحیه گروه مقابل رو تخریب کنن کلاه های جنگی بزرگی درست میکردن و بین راه ها قرار می دادن و اینطوری گروه دیگه فکر میکردن سراشون بزرگه وناامید میشدن و زود تسلم میشدن . شاید این دستگاه هارپ هم شایعه باشه.
امیر
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
سلام.بنظر من این صداهای عجیب شیپور مانندی که در ایران و بعضی از کشور ها جدیدا شنیده میشه از اثرات هارپ هستش...
علی
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
جدیدا کلیپ های در فضایی مجازی منتشر میشه که عنوان میکنه از آسمان صداهایی شنیده میشه
نمیتوانم به هارپ مربوط میشه یا چیز جدیدی هستش؟

خدا به همه ما رحم کنه
محمدرضا
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
سلام در سال 1388 بود که در مورد زلزله 31 شهریور 1396 برابر با یکم محرم به میان امد و حمله مشترک ایالت متحده و اسراییل بعد از یک هفته از وقوع زلزله تهران به ایران بهر حال ما هم همانند همه ایران دوست ها امیدواریم این اتفاق نیفته ..انسان امروز بجای اینکه وقوع زلزله جلوگیری کند یا حداقل از زمان آن مردم را خبر کند میلیون ها دلار هزینه میکنه برای ایجاد بلاهای طبیعی بیشتر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتظر
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
سلام....حالا میتونم با فهمیدن و پی بردن به وجود چنین سلاحی برای پیشگویی هایی که از روایات اسلامی برای دوره ی اخر الزمان و جنگ های بعدازظهور ،یک دلیل عقلی و منطقی وطبیعی پیدا کنم و نگم معجزه است بلکه توسط همین سلاح های پیشرفته این پیشگویی ها به حقیقت میپیونده و در حال به وقوع پیوستنه...مثل سیل و خشکسالی های زیاد و....
فرشته
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
سلام ایا این صداهایی که جدیدا در آمریکا و آستارا شنیده شده از آزمایشات هارپ؟؟
امیررضا
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
این سلاح وجود داره وازاین سلاح هم استفاده میشه مثلا همین زلزله های بهارامسال که درمشهد رخ داد تقریبا ۳۰۰تاپس لرزه دریک روز رخ داد به نظر من این اتفاق اصلا طبیعی نیس و این امر جز دخالت یه چیزی مثل هارپ امکان پذیر نیس صداهای اخیر که از آسمان یزد وآستارا هم شنیده شد دلیل براین موضوعه آمار زلزله ها چنددهه اخیر ایران وآلاسکارو هم بدنیس ببینید اون موقع به هارپ ایمان میارید وقبولش میکنید
ناشناس
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
به نظر من این مطالبی که نوشتید به فیلمهای تخیلیذهالیودی بیشتر شبیهه تا واقعیات علمی .نه اینکه امریکا یا کشورهای دیگر دنبال چنین پروژهای تحقیاتی نیستند ولی اگه اونها بخواهند به هر کشوری ضربه بزنند راههای بسیار ساده تر و کم هزینه تر دارند و چنین پروژه هایی حداقل تا صد سال دیگه با علم امروزی انسان قابل تحقق نیست
ناشناس
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
اگر شما در زمان به عقب باز میگشتید .ودرمورد موبایل و بلوتوث و وای فای.انتقال تصویر .حرف میزدید. نتییجه را چگونه حدث میزنین.مردم شما را باور میکردن.شما که تا لحضه ای قبل اهنگ چاوشی به اشتراک میگذاشتید .موبایل را دروغ میدونستید. کلاس چهارم ابتدایی بودم اون موقع عکس فیلم رامبو اومده بود فکر کنم با یه اسلحه عجیب با نور قرمز که اون موقع میگفتن لیزر داره.یادمه همین مراجع ما همه شون میگفتن شایعه است دروغه .امریکا میخواد دنیارو بترسونه.اما خودتان قضاوت کنید. لیزر .الان چقدر کاردبرد داره. بازم لال نمیشید.تفکر نمیکنید.اری ما مردمان جهان سومیم.
ناشناس
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
ایران و آمریکا و چین از این سلاح استفاده میکنن
وحید
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
من هین امروز فهمیدم هارپ چیه خودم هم ساکن اطراف آستار هستم ولی چند ماه که در تهران ساکن شدم ، مطالب مفید و ارزنده ی بود
ناشناس
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
ما خدا رو داریم
محسن
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
ما تو موسیقی پاپ موندیم چه برسه به هاپ.. ..خخ
sina
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
با سلام دوستان . حرفم واسه لشگر علی (ع) که این اجرای این پروژه دست اونا سپرده شده . عزیزه من اگه پروژه دارید چرا رو ترکها امتحان میکنید ببرید جنوب ببرید بیابون نه اینکه تو استارا
محمد
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
آقا خود آمریکا هم سیل و توفان زیاد شده.اینا همش بخاطر گرم شدن زمین.این سلاح تا یه حدی میتونه درست باشه ولی نه در ابعاد جهانی
میرزاوند
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
من در مورد هارپ تحقیقات زیادی انجام دادم واقعیت داره ولی میخام بگم که آمریکا اگه اینقدر پیشرفت کرده که میتونه در فلان نقطه مشخص زلزله بوجود بیاره وآب وهوا دنیارو تغییر بدهد پس چرا جلوی این همه طوفان وتند باد که این همه خسارت به کشورشو میزنه رو نمیگیرند .الله اعلم .
avan
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
سلام .فقط خواستم بگم چه زود عمر آدم میگذره اولین پیام رو خدا میدونه کی نوشته الان کجاس ،همچنین بقیه پیام ها فقط خواستم بگم شما ایرونی ها بی نظیرین ،همیشه پرچممون بالاست چون خدا بالا سرماست ......
مسعود
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
تا جایی که من میدونم چیزی شبیه هارپ را دانشمندان روسی و اروپایی ها هم دارن
ٍعمران
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
عاليه، به نظر من كاملاً حرف هاتون درسته. اين علاوه بر پروژه هاي بيولوژيكي و تربيت رسانه اي هست كه در دست انجام دارن.
رضا بهرامی
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
سلام
درسته جناب محمد رضا رحمتانی عزیز کاملا درستو البته باشجاعت همراه همه مطلب راکامل وخلاصه عرض کردند بااتاییدآن فقط بابید صراحتا اعلام کنم درخاک ایران یعنی دقسیقا درداخال کشور و بدون هماهنگی مقامات ومسئولین حتی که دیگه نخبگان هم جای خود دارد.
باتشکر
فقط این هم گفتنش لازم هست که حتی شدیدترین تهدیداتشان هم فقط بااهمیتی خنثی میشود یعنی بازی ن
محمدرحیم رحمانی
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
مسئولین توجه کنند فعالیت هارپ صلح آمیز نیست بلکه سلاحی بدترازاتم است وسالهای زیادی ست که درخاک ایران مانورمیدهد مسئولین خبر ندارند وبه گفته های نخبگان توجه نمیکنند بنده پژوهشگرزلزله وپیش بینی هستم صدها زلزله بالای سه ریشتر را پیش بینی کردم وبه مدیران ذیصلاح ابلاغ کردم توجه نمی کنند مثلأزلزله5و7دهم 23 أوردیبهشت پیش قلعه هارپ دخالت داشت دوزمینلرزه هم زمان رخ داد که زلزله دوم 6و9دهم توسط هارپ بوجود آمد وچون زلزله دوم درسطح زمین رخ داد دستگاههای لرزه نگاری قادر به تشخیص نبود وچون سطح وسیعی را نتوانست تحت پوشش لرزش قراردهد درنتیجه خرابیها فقط مربوط به زلزله5و7دهم میباشد فعالیت هارپ آثاری ازخود برجا گذاشته که ثابت میکند هارپ دخالت داشته است البته من پیگیر موضوع هستم ولی مسئولین توجه نمیکنند(باتشکر ازشما عزیزان نویسنده وپژوهشگر رحمانی)
یاشار
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
واقعا در مقابل این همه جاهل نمیدونم چی بگم.؟پروژه هارپ برای به لرزش دراوردن مایعات سطح زمین برای کشف نفت می باشد.هیچ براتون این سوال پیش نیومده که وقتی میگن کشف سیصد چاه نفت در پارس جنوبی؛چطوری اینارو کشف می کنن؟خوب معلومه توسط هارپ.به جای اقتداء به دین و ...توان علمی کشور را بالا ببرین.
ناشناس
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
سلام،دوستان عزیز الان که من این مطلب رو مینویسم چند روز از سیل بی سابقه آذربایجان میگذره و ایران حوادث زیادی از این دست رو تو این مدت تجربه کرده،اینکه این حوادث با دخل و تصرف بشر هست حرف بی ربطی نیست
دوستانی که میگن اگر چنین سلاحی وجود داشت سران امریکایی خودشون رو درگیر جنگ با سوریه و.... نمیکردند کاملا تفکر خام و نسنجیده ایی هست چون تمام این اتفاقات از نظر اونا یه روند که باید طی بشه و میشه،،شما سخنرانی های استاد رائفی پور رو برو گوش کن،تمام پیش بینی هایی که از اقدامات مزدوران غربی کردن کم کم داره به وقوع میپیونده
فقط واسه فرج منتقم خون حسین دعا کنیم
سرباز
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
نیاز به گرفتن یمن عراق یا سوریه نداره...
با جنگ انداختن به اهدافش میرسه...
رضا
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
مطمئن باشید که اگر چنین تکنولوژی واقعی بود. خیلی زودتر از این کشورهایی چون سوریه و عراق و یمن وسایر کشورها رو آمریکا گرفته بود.
علی
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
سلام میشه راهکار هایی برای پدیده هارپ ارائه بدین...
محمد
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
این تکنولژی بصورت علمی قابل اجراست ولی عملا اجرایی نمی شود. به عنوان مثال بشر توانسته جرثقیل اختراع کند و اجسامی را که به عقل هم جور در نمی آید جابجا کند.بصورت علمی میتوان گفت جرثقیلی می شود ساخت که یک شهر را بلند کند.کافی است وزن یک شهر را بدست آورد و براساس آن نیروی لازم را محاسبه کرد.اما آیا عملا میتوان آن را ساخت؟قطعا جواب خیر است.تامین انرژی برای ده میلیون وات موج مانند ساختن جرثقیلی است که بتواند یک شهر را بلند کند.
محمدی
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
خیلی از قضایای فیزیکی و علمی در حد آزمایشگاهی قابل اجرا می باشد ولی در عالم واقعیت غیر قابل عمل می باشد. تامین انرژی ای که بتواند در یک لحضه 1 تا 10 میلیارد وات امواج تولید کند در دست بشر وجود ندارد.فرضا اگر این انرژِ هم وجود داشته باشد در یک لحضه نمی توان آن را بکارگیری کرد یعنی مواد رسانایی که بتوانند این انرژی را منتقل کنند قبل از انتقال از هم می پاشند.
ناشناس
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
لطفاً یکی که از تخصص کافی در این زمینه برخوردار هست مثل اساتید رشته هوا فضا این مطلب رو تایید کنند ، بیشتر نظرات ارسال شده برداشت شخصی و غیر علمی هست . مطالب علمی رو با علم و منطق حلاجی میکنن نه با خیال و احساس .
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
مطالبش خیلی خوب بود
محمدرضا
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
فقط جهت آگاهی خوانندگان عزیز ذکر میکنم که در هنگام زلزله رودبار نیز مردم شاهد سرخی آسمان بر فراز کوهها بودند. من وقتی بچه بودم و این رو شنیدم کلی خندیدم که آسمان و ریسمون چه ربطی به هم دارن ولی الآن بهتر متوجه میشم که واقعا چه ربطی به هم دارن!
Perspolice
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
نویسنده هارپ. اقا من میگم تو راست میگی امریکا چنین دستگاهی ساخته ولی اگر خدا بخواد زلزله میاد اگر نخواد نمیاد اگر خدا بخواد بارون میاد اگر نخواد نمیاد اگر خدا بخواد خشکسالی میشه اگر نخواد نمیشه اینجور که تو میگی (نویسنده متن هارپ)یعنی خداوند نمیتونه دستگاه هارپ رو خنثی کنه پس معلوم شد تو یک کافری هرچی خداوند بخواهند همان میشود
محمدحسین
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
اگه راست باشه ما نابود خواهیم شد ولی خیلی جالبه*
ناشناس
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
وقتی تو جنگ تایلند از عامل نارنجی استفاده کرده احتمالا الان به این پیشرفت رسیده باشه بعید نیست خیلی چیزای دیگه غیر ممکن ایران اخه کسی نیست که بخواد از سر راه برداره برای اونها ایران منفعت داره که بهونه داشته باشند نیروهاشون تو خلیج فارس باشن
حمزه
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
دوستان نگران نباشید ما عقب نیستم مطمئن باشین بیکار ننشستیم ویه روز میفهمید چی میگم چون ماخودمونم مراکز فوق سری داریم که کارشون تحت نظرگرفتن امریکاست پس متخصصای سپاه هم دارن خودشونو اماده میکنن توبعضی سایتا اومده که
م سعید
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
سلام.برادران عزیز من اگر آمریکاچنین دستگاه مخوفی داشت برای نابود کردن عراق وسوریه دست به دامن داعش نمیشد وبایک زلزله بسیارقوی وبدست گرفتن کنترل مردم این دوکشور آن هارا نابود میکرد ونیازی بهداعش نداشت درضمن آمریکا نمی آمد که به بم یک شهرستان کوچک بچسبد وآن را نابودکند بلکه یکباره به کل ایران از این امواج میفرستاد وایران رابا خاک یکسان میکرد واثری از آثار ایران راباقی نمی گزاشت پس برادران عزیز نتیجه میگیریم که آمریکا موفق به ساخت چنین دستگاهی نشده ونخواهد شد مگر ما مسلمان نیستیم خداوند در قرآن گفته است که همه چیز با اراده خود خدا به عمل می انجامد وکسی یا چیزی قادر نسیت که این عمل هارا در طبیعت انجام دهد مگر این که خدا بخواهد پس این مطالب همه یک قصه ترس ناک است
معلم
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
سلام هموطن
با اعتقاد بر اینکه خداوند قادر وقهار است وکن فیکون ولی این صفات خداوند مسولیت انسان بودن را از انسان سلب نمیکند فبشر عبادی الذین یستمعون القول ....بشارت بده به انسان ایا کسانیکه میدانند با انان که نمیدانند برابرند؟
پس برای اندوختن علم ویادگیری باید تلاش کرد چرا که علم خداوند مانع کسب علم من نخواهد بود پس برای اظهار نظر در هرموضوعی اول تفکر بعدا تکلم .
یک ساعت تفکر بهتراز هفتاد سال عبادت (بی محتوا)است
مجیداشترانی
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
تو عقب بودن علم در ایران هیچ شکی نیست و برای اثباتش همین بس که این مطلب 7سال پیش منتشر شده و من و خیلی از مردم الان دارم میخونم و در کل ملت ایران باید هوشیار بشوند و امثال این مطالب جدی بگیرند واینم بدونید که ایران هنوز یک ساعت مچی هم نتونسته تولید کنه برید تحقیق کنید ...
agent47
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
سلام
همگی منتظر امام زمان باشید
و هیچ تلاشی برای بهبود وضع سیاسی و نظامی کشور نکنید
همینجوری منتظر بمونید تا یکی بیاد نجاتتون بده!!!
سروش
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
والا چی بگم ، از هارپ جالبتر نظرات بود ، یکی نوشته اگه هارپ وجود داشت الان ایران وجود نداشت ، خب برادر آمریکا بدون هارپ هم زورش به ایران میرسه ، موشکهایی که الان ایران اختراع و آزمایش میکنه آمریکا تو جنگ جهانی دوم دنیا رو ساکت کرد ، پس بهتر نیست به جای اینکه بگیم خدا با ماست و دیگران رو دروغگو خطاب کنیم به دنبال علم باشیم، در ضمن ایران ویران بدرد آمریکا نمیخوره ، خرج مردم آمریکا از فروش سلاح به خاورمیانه (از ترس آیران) تامین میشه ، درکل هرچیزی امکان داره ، از علم هر کاری بر میاد
ناشناس
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين
[دشمنان] مكر ورزيدند و خدا [در پاسخشان] مكر در ميان آورد و خداوند بهترين مكرانگيزان است.

هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند متعال نیست. بهتره از گناهانمون کم کنیم تا از بلاهای طبیعی مثل سیل و زلزله و خشکسالی در امان بمونیم. والا خدا خیلی صبرش زیاده. وگرنه با این گناهانی که ما انجام میدیم باید زمین دهن وا میکرد و همه رو فرو میبرد. خداوند فرموده: اگر این قرآن را بر کوهی نازل می کردیم ، می دیدی که در برابر آن خاشع می شود و از خوف خدا می شکافد!
حالا این انسان هر روز یاغی تر و گستاخ تر میشه...
پناه بر خدا
الهی العفو...
مسلم
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
نمیدونم یعنی میشه
یاخداااا ماکجایم اونا کجان
فراد
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
ورزقان قره داغ آذربایجان رو بااین سیستم ب روز سیاه نشوندن بخاطر چی؟ پیدا کردن معادن اورانیوم ارززششو داشت؟ 80 درصد تغییر آب و هوا
التماس دعا دارین ولی التماس تفکر ندارین
آمریکا اروپا روز به روز دارهپیشرفت میکنه تو ایران میان مطلبو میخونن میترسنمیگن وجود نداره الکیه میخوان بترسونن کجا دارین زندگی میکنیین ؟ زمان شاه عباس و حافظ و مولوی گذشت مغزاتونو افتتاح کنین تا کی آکبندی دکور
ناشناس
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
سلام ایران هم بالاخره ب این تکنولوژی دست یافت چند وقت پیش نیویورکو با همین تکنولوژي ب لرزه در اورد این مطلبو از ی اطلاعاتی با نفوذ شنیدم ک گف کسی از این موضوع خبر نداره
اشكان زيرك
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
بسيارعالي بود
ايا خشكسالي اين چندساله ايران هم ميتواند بخاطر سلاح هارپ باشد