۰

مرکز اسلامی لندن تعطیل شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مسئولان مرکز اسلامی انگلیس روز چهارشنبه با نصب نوشته‌ای بر در ورودی این مرکز، دلیل این تعطیلی را «شرایط خاص» اعلام کرده‌اند. هنوز جزئیات بیشتری درباره شرایط این تعطیلی منتشر نشده است.
کد خبر: ۲۷۹۴۹۰
۱۰:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز اسلامی انگلیس در لندن وابسته به جمهوری اسلامی ایران، از تعطیلی فعالیت‌های خود «تا اطلاع بعدی» خبر داد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مسئولان مرکز اسلامی انگلیس روز چهارشنبه با نصب نوشته‌ای بر در ورودی این مرکز، دلیل این تعطیلی را «شرایط خاص» اعلام کرده‌اند. هنوز جزئیات بیشتری درباره شرایط این تعطیلی منتشر نشده است. در جریان اعتراضات «زن، زندگی، آزادی»، ایرانیان ساکن بریتانیا بارها با تجمع و تظاهرات مقابل مرکز اسلامی انگلیس خواستار تعطیلی آن شده بودند. کمیسیون خیریه انگلستان روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت اعلام کرده بود که اعضای هیئت امنای موسسه خیریه «مرکز اسلامی انگلیس» را از کار برکنار کرد. این کمیسیون همچنین یک مدیر موقت را برای نظارت بر فعالیت‌های خیریه این مرکز منصوب کرده است.

کمیسیون خیریه انگلستان می‌گوید که اعضای هیئت امنای «مرکز اسلامی انگلیس» به درستی به وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود عمل نکرده‌ و در حفظ و نگهداری دارایی‌های آن کوتاهی داشته‌اند. این مركز مراسم مذهبی مختلفی برای شیعیان بریتانیا برگزار می‌کند. دو سال پیش، روزنامه تایمز چاپ لندن فاش کرد که مرکز اسلامی انگلیس بیش از یکصد هزار پوند از دولت بریتانیا به عنوان کمک برای جبران خسارات ناشی از همه‌گیری کرونا دریافت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: