۲

سبک جدید شیعه‌کشی در پاکستان این‌بار یک پدر و پسر

پس از حادثه تروریستی پاراچنار پاکستان، عملیات کشتار هدفمند علیه شیعیان بار دیگر در کراچی آغاز شده است و این‌بار یک پدر و پسر طی پنج روز قربانی شدند.
کد خبر: ۲۷۹۳۰۶
۱۰:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از حادثه تروریستی پاراچنار پاکستان، عملیات کشتار هدفمند علیه شیعیان بار دیگر در کراچی آغاز شده است و این‌بار یک پدر و پسر طی پنج روز قربانی شدند.

براساس این گزارش، در منطقه کورنگی شهر کراچی پاکستان، یک جوان و چند روز بعد پدرش به طرز فجیعی تیرباران شده و به شهادت رسیدند.

سبک جدید شیعه‌کشی در پاکستان این‌بار یک پدر و پسر

یکی از شهدا «سید صفدر شاه» از رهبران فعال شیعه ساکن کورنگی کراچی است که هدف حمله هدفمند سه تروریست مسلح ناشناس قرار گرفته است. وی شب گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد. سید صفدر شاه از محل حادثه بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان جناح منتقل شد، اما تلاش‌های پزشکان بی‌نتیجه ماند و وی جان باخت.

این درحالی است که تنها پنج روز پیش، سید اظهر رضوی فرزند سید صفدر شاه در کورنگی هدف حمله مسلحانه قرار گرفت و جان خود را از دست داد. مقامات پلیس این قتل را یک حمله سرقتی عنوان کرده بودند.

تروریست‌های مسلح پس از ارتکاب این دو جنایت از محل متواری شده‌اند.

به نظر می‌رسد تروریست‌های تکفیری سبک هدف قرار داده شیعیان را تغییر داده‌اند و مقامات امنیتی سرقت را جایگزین حمله تروریستی بیان می کنند.

به گفته منابع محلی، سید صفدر شاه عموی سید رضوان رضوی مسئول مجلس وحدت مسلمین در منطقه کورنگی بوده است.

حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان کشتار هدفمند شیعیان را محکوم کرده و خواستار تحقیقات فوری و شفاف از مقامات مسئول درباره این جنایت شدند.

انتهای پیام

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
شاگرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
با سلام و احترام.به نظرم به جای اینکه بگید جان باخت بهتره بگید به شهادت رسید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
داعش خراسان تا نسخه پاکستان و افغانستان و ایران را نپیچد راضی نمی شود. در هر حال در پاکستان باید با تمام سختی ها به افزایش جمعیت اندیشید و افغانستان باید مهاجرین افغان سراسر جهان را از این رخوت و خنثی بودن در مورد کشورشان در آورد تا حداقل به افغانستان بازگردند و چند ولایت را از چنگ طالبان و داعش خراسان نجات دهند و حتی با ایجاد کشوری جدید مکان امنی را برای رشد و ترقی خود و خانواده شان در بیاورند. حتی افغان های دورگه که پدرشان اهل افغانستان است و مادرشان اهل کشور دیگر باید نسبت به این قضیه اگاه شوند و بروند و حداقل چند ولایت را برای افغان های مهاجر امن کنند