واکنش ایران به اعزام بمب‌افکن‌های آمریکا به غرب آسیا

« انتشار دوره‌ای اخبار مربوط به اعزام زیردریایی، جابجایی ناوها و یا اعزام بمب افکنها به غرب آسیا، در شرایطی که معادلات جدید منطقه مستعد شکل‌گیری نظمی نوین و عدم نیاز به نیروهای نظامی فرامنطقه‌ای است، بخشی از تقلای دولت آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر روند افول قدرتش در جهان است.
واکنش ایران به اعزام بمب‌افکن‌های آمریکا به غرب آسیا
کد خبر: ۲۷۸۳۳۱
۱۱:۴۴ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: واشنگتن بهتر است واقع‌بینانه، حقایق جدید را درک نموده و از تلاش برای دخالت در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس در جهت منافع رژیم متزلزل صهیونیستی پرهیز کند.

ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

« انتشار دوره‌ای اخبار مربوط به اعزام زیردریایی، جابجایی ناوها و یا اعزام بمب افکنها به غرب آسیا، در شرایطی که معادلات جدید منطقه مستعد شکل‌گیری نظمی نوین و عدم نیاز به نیروهای نظامی فرامنطقه‌ای است، بخشی از تقلای دولت آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر روند افول قدرتش در جهان است.

رژیم آمریکا با جنگ افروزی‌های متناوب و ترویج بی‌ثباتی و اختلاف در منطقه غرب آسیا، در مسیری مخالف اراده ملتهای منطقه حرکت کرده است. واشنگتن بهتر است واقع‌بینانه، حقایق جدید را درک نموده و از تلاش برای دخالت در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس در جهت منافع رژیم متزلزل صهیونیستی پرهیز کند.»

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha