۰

کشف و توقیف ۱.۵ تن گوشت فاسد در مشهد

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف و توقیف ۱.۵ تن گوشت فاسد در شهرستان مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۷۹۹
۰۸:۵۳ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف و توقیف ۱.۵ تن گوشت فاسد در شهرستان مشهد خبر داد.

 علی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: برابر خبر واصله مبنی بر تولید گوشت چرخ‌کرده تقلبی با سنگدان‌های تاریخ‌گذشته، طی مراجعه همکاران اداره بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی مشهد به محدوه خیابان فدائیان اسلام، در مرحله اول با متوجه شدن فرد خاطی با خودرو از محل متواری شد که با تعقب وی و با هماهنگی پلیس خودرو توقیف و از صندوق عقب خودرو کالای سنگدان تاریخ گذشته کشف شد.

وی افزود: طی هماهنگی با معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه چهار مشهد با توجه به عدم همکاری مالک حکم ورود به محل اخذ و پس از مراجعه میزان زیادی گوشت چرخ کرده کشف شد.

نصری سرآسیا خاطر نشان کرد: با توجه به محرز بودن موضوع با کارشناسان دامپزشکی هماهنگ شد و برابر دستور اخذ شده، کالاها توقیف و ضمن بارگیری به محل سردخانه انتقال داده و پرونده به محاکم قضایی ارجاع شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد وی افزود: گوشت چرخ‌کرده متشکل از خمیر مرغ، سنگدان، شلحه گاو، گوشت گوساله و خرده‌مرغ بود که فاقد هویت و غیر قابل مصرف برای انسان بود. این‌ها تبدیل به گوشت چرخ‌کرده و به کبابی‌های سطح شهر ارسال شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: