۰

کمک بانک غذای اسلامی به هزاران نیازمند کانادایی

بانک غذای اسلامی در شهر «سوری» در استان بریتیش کلمبیا در کانادا تلاش می کند تا موادغذایی بسیاری را در میان نیازمندان به طور رایگان توزیع کند.
کد خبر: ۲۷۷۷۸۸
۱۴:۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، بانک غذای اسلامی در شهر «سوری» در استان بریتیش کلمبیا در کانادا تلاش می کند تا موادغذایی بسیاری را در میان نیازمندان به طور رایگان توزیع کند.

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، مسئولان بانک غذای اسلامی در شهر سوری پیش بینی می‌کنند که درخواست برای مواد غذایی افزایش یابد و تعداد نیازمندان در روز نسبت به سال گذشته بیشتر شود.

«عظیم ضاحی» مدیر اجرایی بانک غذای اسلامی به روزنامه «CTV New Canada» گفت:این بانک به سه تا چهار هزار نفر در هر ماه کمک می کند، انتظار می‌رود که درخواست برای خدمت رسانی بانک غذا در طول ماه‌های آتی افزایش یابد.

بانک غذای اسلامی برای برگزاری رویداد جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه در شنبه آینده (27 اسفند 1401 مطابق با 18 مارس 2023) در مرکز همایش‌های شهر سوری برنامه‌ریزی می‌کند.

بانک غذای اسلامی سال 2010 میلادی تاسیس شد. این بانک شعبه‌های بسیاری در شهرهای مختلف کانادا با هدف فراهم کردن مواد غذایی برای نیازمندان و فقیران و بی‌پناهان دارد.

تعدادی از داوطلبان مسلمان در شهر دیترویت، بزرگ‌ترین شهر ایالت میشیگان آمریکا اخیرا بیش از هزار بسته غذای رایگان به نفع نیازمندان تهیه و بسته بندی کردند که بخشی از تدارکات مسلمانان برای انجام امور خیریه در ماه آینده است.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: