۰

دستگیری عاملان اصلی شهادت دوتن از ماموران فراجا در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم مختار مومنی و ستواندوم ابوذر امیدوار در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۶۶۴
۱۴:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم مختار مومنی و ستواندوم ابوذر امیدوار در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز اظهار کرد: بهمن ماه سال جاری در پی گشت زنی هدفمند عوامل انتظامی شهرستان بمپور در حال انجام وظیفه بودند که از سوی اشرار از خدابی خبر و کوردل مورد حمله قرار گرفتند.

وی افزود: در این درگیری " سرگرد مختار مومنی" و "ستوان دوم ابوذر امیدوار" به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و از همان دقایق اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با دستورات تخصصی مقام قضایی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از یک سری کارهای اطلاعاتی و فنی پلیسی دو تن از عاملان اصلی شهادت را شناسایی و در یک عملیات پیچیده و تخصصی دستگیر کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: