۰

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه (۱۷ و ۱۸ اسفند) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور همچنین در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر و استان‌های ساحلی خزر رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۷۶۱۷
۱۱:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱


به گزارش «شیعه نیوز»، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه (۱۷ و ۱۸ اسفند) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور همچنین در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر و استان‌های ساحلی خزر رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در جنوب خوزستان پدیده گردوخاک نیز پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، جمعه (۱۹ اسفند) از میزان بارش در شمال غرب کشور کاسته می‌شود اما در سایر مناطق ذکر شده بارش ادامه دارد.

وی افزود: شنبه (۲۰ اسفند) سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال خواهد بود سپس از کشور خارج می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: یک‌شنبه (۲۱ اسفند) جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ اسفند) بندرعباس، اهواز و بوشهر با دمای ۳۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای صفر و ۱ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: