۰

پیاده روی زائران امام حسین علیه السلام به مناسبت نیمه شعبان

زائران با پای پیاده به سمت شهر کربلای معلی در حرکت هستند تا مراسم زیارت ویژه نیمه شعبان را برپا کنند. زائران از استان‌های جنوبی عراق در قالب کاروان‌هایی با پای پیاده حرکت کرده اند و صد‌ها کیلومتر را در مسیر عشق مهدوی و ولایی پیموده اند تا سالروز ولادت امام مهدی منتظر عجل الله فرجه الشریف را گرامی بدارند.
کد خبر: ۲۷۷۵۳۸
۱۴:۴۹ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، جمع بسیار زیادی از زائران امام حسین علیه السلام به مناسبت نیمه شعبان و ولادت باسعادت امام مهدی (عج) از شمال و جنوب عراق، به سمت شهر کربلای معلی در حال حرکت هستند.

به گزارش شبکه اخبار الشیعه، زائران با پای پیاده به سمت شهر کربلای معلی در حرکت هستند تا مراسم زیارت ویژه نیمه شعبان را برپا کنند. زائران از استان‌های جنوبی عراق در قالب کاروان‌هایی با پای پیاده حرکت کرده اند و صد‌ها کیلومتر را در مسیر عشق مهدوی و ولایی پیموده اند تا سالروز ولادت امام مهدی منتظر عجل الله فرجه الشریف را گرامی بدارند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی زیارتی ویژه احیای زیارت مخصوص نیمه شعبان فاصله چندانی تا رسیدن به شهر کربلای معلی ندارند. همچنین زائران بسیار زیادی این مسیر را با شوق و شور فراوانی از استان نجف اشرف پیموده اند و با خود پرچم‌های ولایت و بیعت با پیامبر معظم اسلام و خاندان پاکش را هم حمل می‌کردند و هم اکنون به شهرستان "ابی صخیر" رسیده اند و به سمت شهر مقدس کربلا در حرکتند.

گفتنی است مسلمانان سرتاسر جهان چهارشنبه آینده مراسم جشن سالروز ولادت امام مهدی منتظر (عج) را برپا خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: