۰

روحانی سرشناس شیعه جمهوری آذربایجان درگذشت

شاهین حسنلی، روحانی سرشناس شیعه جمهوری آذربایجان، امام جماعت مسجد «مشهدی دادش» باکو روز گذشته(پنجشنبه 11 اسفند1401) در 48 سالگی درگذشت.
کد خبر: ۲۷۷۴۸۲
۱۰:۰۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، شاهین حسنلی، روحانی سرشناس شیعه جمهوری آذربایجان، امام جماعت مسجد «مشهدی دادش» باکو روز گذشته(پنجشنبه 11 اسفند1401) در 48 سالگی درگذشت.

منابع خبری گزارش دادند: شاهین حسنلی ساعت پنج بامداد روز گذشته در منزل خود واقع در منطقه یاسامال در شهر باکو دچار ایست قلبی شده و دارفانی را وادع گفت.

مراسم وداع با پیکر این روحانی در مسجد مشهدی داداش در یاسامال با حضور شمار زیادی از مردم برگزار شد و سپس در قبرستان یاسامال به خاک سپرده شد.

در صفحه رسمی فیس بوک حاج شاهین حسنلی این مسئله تایید شده و آمده است«با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع می رسانیم حاجی شاهین حسنلی دار فانی را وداع گفت»

حاج شاهین حسنلی از خطیبان توانا و تاثیرگذار در جمهوری آذربایجان بود و عمر خود را در راه خدمت به اسلام و تبلیغ مضامین اسلامی کرد.

وی هر جمعه در مسجد مشهدی داداش نماز جمعه اقامه می‌کرد. شاهین حسنلی به مناسبت های مختلف در این مسجد برای هزاران نفر از شیعیان این کشور به خصوص جوانان سخنرانی می می کرد.

وی سال‌ها پیش به همراه یک هیئت 700 نفره از مسلمانان جمهوری آذربایجان به مشهد سفر کرد و به حرم امام رضا(ع) مشرف شد. این گروه پس از مشهد به حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی مشرف شدند.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: