۰

مسمومیت دانش‌آموزان ۷ مدرسه اردبیل

علی محمدیان اردی در اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان 7 مدرسه دخترانه اردبیل اظهار داشت: نخستین تماس تلفنی با اورژانس 115 از مدرسه در ساعت 10:01 دقیقه بوده ‌که گزارش مسمومیت 7 مدرسه دخترانه اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۷۴۴۵
۱۵:۰۵ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل گفت: اولین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۱۰:۱ دقیقه هفت تا مدرسه دخترانه درگیر بوده است.
علی محمدیان اردی در اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان 7 مدرسه دخترانه اردبیل اظهار داشت: نخستین تماس تلفنی با اورژانس 115 از مدرسه در ساعت 10:01 دقیقه بوده ‌که گزارش مسمومیت 7 مدرسه دخترانه اعلام شد.

وی ضمن اشاره به جزئیات موضوع نیز گفت: در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سریعا با ورود دانشگاه علوم پزشکی و نیز با به کارگیری همه امکانات اورژانسی و شهرستان‌های اطراف با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها اعم یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 20 دستگاه آموزشی و 3 دستگاه موتورولانس در عرض 2 ساعت 108 دانش‌آموز به مراکز درمانی مراجعه کردند و 50 درصد دانش‌آموزان نیز در بیمارستان امام تحت مراجعه قرار گرفته‌اند و دانش‌آموزان یک مدرسه هم در حال انتقال بیمارستان هستند.

محمدیان‌اردی اظهار کرد: وضعیت عمومی این دانش‌آموزان مساعد است و بررسی وضعیت دانش‌آموزان نیز در حال انجام است که وضعیت تنفسی رو به بهبود است.

اولیای دانش‌آموزان خونسردی خود را حفظ کنند

علی محبوبی‌پور مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در طول چندین روز گذشته توطئه‌هایی توسط معاندان نظام در کشور ما در حال وقوع است که به ویژه دانش‌آموزان ما را درگیر کرده‌اند. این توطئه در چندین استان و امروز در تهران، اردبیل و چندین مدرسه رخ داده که ناشی از بوی گاز بوده است.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن اشاره به جزییات موضوع نیز خاطرنشان کرد: طبق گزارش اعلام شده امروز در 7 مدرسه دخترانه اردبیل نارسایی تنفسی دانش‌آموزان اعلام شده که تا این ساعت 108 نفر در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.

وی بیان کرد: انتظار ما این است تا اولیای دانش‌آموزان خونسردی خود را حفظ کنند و تقاضای ما این است که همکاری لازم را تا زمان اتمام بررسی برای کشف موضوع داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: